جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۶:۲۸:۰۵
کد خبر: ۵۸۴۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸
تفاوت بال کرکس و کبوتر برای آنها که نمیخواهند بفهمند.
توهین زننده روزنامه آرمان به غواص های شهید/ برهنگانی که با چشم و دست بسته عورتشان را پوشانده اند! این روزنامه کاریکاتوری از شهدای غواص به چاپ رسانده که در آن شهدا را بصورت عریان با چشمانی بسته و بال هایی شبیه پرندگان شکاری و لاشه خوار به تصویر کشیده است.

به گزارش روابط عمومی سپاه شهرستان مهر، روزنامه ی آرمان که وابسته به يك جريان سياسي خاصي در كشور مي باشد چند روز گذشته در صفحه آخر خود کاریکاتوری توهین آمیز از شهدای غواص منتشر کرده است.

این روزنامه که سابقه توهین به رزمندگان جبهه مقاومت نیز دارد کاریکاتوری از شهدای غواص به چاپ رسانده که در آن شهدا را بصورت عریان با چشمانی بسته و بال هایی شبیه پرندگان شکاری و لاشه خوار به تصویر کشیده است.

اين طرح گرافيكي شباهت بسيار زيادي به تصويرسازي توهين آميزي دارد كه يك گرافيست ايراني ساكن هلند مدتي قبل با ادعاي اداي احترام به شهداي غواص طراحي و منتشر كرده بود. «م.ه» كه از نزديكان شاهين نجفي نيز هست در تصوير سازي خود مردي كاملا برهنه را در محراب مسجد به تصوير كشيده كه فين غواصي به پا دارد و دست هايش نيز به همان صورتي كه در توضيح طرح روزنامه آرمان ذكر شد بسته شده و روي بدنش قرار دارد. اين طراح در رزومه خود توهين به حجاب و چادر را نيز دارد.

به گزارش روابط عمومی سپاه مهر، در تشییع شهدای غواص، شعارهای استقبال کنندگان مانند«نه سازش نه تسلیم، نبرد با آمریکا» و « هیئات من الذله» ظاهرا به مذاق روزنامه ها زنجیره ای خوش نیامده و به آن واکنش نشان دادند.

روزنامه های زنجیره ای اصلاح طلب که همواره مدعی تکریم از شهدا هستند روز گذشته با تیترهای معنا دار به استقبال شهدا رفتند. «ما فقط برای بدرقه شما آمده ایم خداحافظ...»، «شهدا بی رنگ بودند؛ رنگی شان نکنید.»''

این روزنامه کاریکاتوری از شهدای غواص به چاپ رسانده که در آن شهدا را بصورت عریان با چشمانی بسته و بال هایی شبیه پرندگان شکاری و لاشه خوار به تصویر کشیده است

نام:
ایمیل:
* نظر: