وی با بیان اینکه آن سالها، سختترین سالهای مالی دولت بود و فرودگاه شیراز هم ضررده و دارای زیرساختهایی فرسوده بود، افزود: بدون اعتبار و بدون درآمد کار را شروع کردیم و تنها توسل من به ائمه بود، معضلات زیادی بود ولی همه اینها را با کمک مسئولین شورا و شهرداری پشت سر گذاشتیم و فضای فرودگاه را طوری طراحی کردیم که تا دو سال آینده اگر پروژهها انجام شود آبروی شیراز را خریده باشیم.
مدیرکل فرودگاه بینالمللی امام خمینی (ره) اظهار کرد: هواپیمایی آسمان طی دو سال گذشته با مشکل مواجه شد و با تدابیر دوستان و جلساتی که داشتیم امروز یک شرکت هواپیمایی فارسی در شیراز در حال شکلگیری است و تا امروز دو فروند هواپیما مستقر کرده و چهار فروند هم تا پایان ماه وارد میکند که بخشی از مشکلات شهر را حل میکند.
شهردار شیراز نیز با تشکر از خدمات مدیرکل سابق فرودگاههای شیراز گفت: وی بدون پول خیلی خوب شروع کرد ولی یک آرزو به دلمان ماند و این بود که مهندس سیدی میگفت اگر سرمایهگذار پیدا شود حاضرم مقداری زمین را بدهم تا یک کار بزرگ اقتصادی شروع کنیم، ما هم گفتیم پروانه میدهیم؛ ولی متأسفانه سرمایهگذاری برای این کار پیدا نشد؛ به خیلیها پیشنهاد دادم و قبول نکردند؛ حتی به همین آقای حسینی، مسئول مجتمع خلیجفارس پیشنهاد دادم خلیجفارس دوم را در این منطقه بسازد؛ به مدیرکل جدید فرودگاههای شیراز هم میگوییم حاضریم این کار را انجام دهیم تا یک کار بزرگ فرهنگی اقتصادی ورزشی شود برای توسعه آن سوی شهر باشد.
پس از این اعضای شورا با اهدای لوح و هدیهای از زحمات مهندس سیدی تقدیر کردند و پس از رفتن وی صحن شورا تقریباً خالی شد؛ درحالیکه موضوع پایانی این جلسه شورا بنا به اطلاع قبل بررسی درخواست استعفای مهندس ترابی بود، فریادهای نائب رئیس شورا هم برای حضور اعضا در صحن شورا کارآمد نبود و درنهایت با توجه به اینکه تعداد اعضای حاضر برای رأیگیری به حدنصاب نرسید؛ این موضوع باز هم به جلسه دیگری موکول شد.