شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۰۰:۵۰
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۵۹۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲
پیشنهاد کتاب:
رهبر به مرد میانسال کت وشلواری سیاه پوش اشاره می کند:«بیارید» متصدی هدایا از جمع جدا می شود و با قران های جلد سبز طلایی و روان نویس آبی بر می گردد.
به گزارش بسیج مهندسین فارس،

رهبر، پنج عصر،از در جلوی سالن آمفی تئاتر وارد می شود؛با همان عصای متالیک مشکی،تکان های دست و لبخند همیشگی. از پله های سن بالا میرود.می ایستد وبه احساسات جمع پاسخ می دهد. روی صندلی که می نشیند، مجری برنامه ،همایون یزدان پور،برای خوش آمدگویی پشت تریبون قرار می گیرد.

......حسن امداد اولین سخنران،پشت تریبون قرار می گیرد.سه جلد قطور کتاب فارس شناسی خود را جلوی تریبون می گذارد.جعفر به چهره رهبرخیره می شود که ، با لبخند متفکرانه، دست به محاسن دارد و با چشم وگوش به صحبت های امداد دل بسته وگاه با روان نویس آبی آسمانی یادداشت بر می دارد.......

کتاب یا رمان « حافظ هفت» سفرنامه مقام معظم رهبری به استان فارس است. آقای اکبر صحرایی نه روز سفر رهبری را  به صورت رمان نوشته است. این کتاب مشتمل بر نه پیاله است و شش بار به چاپ رسیده است. اسامی و عناوین فصلها برگرفته از اصطلاحات شیرازی ومربوط به رهبری  است.

چرا حافظ هفت؟ در پیاله ششم دلیل نام کتاب را می خوانید.

قسمت دیگری از کتاب: رهبر به مرد میانسال کت وشلواری سیاه پوش اشاره می کند:«بیارید» متصدی هدایا از جمع جدا می شود و با قران های جلد سبز طلایی و روان نویس آبی بر می گردد.رهبر قرآنی می گیرد وبا دست چپ باز می کند وروان نویس آبی را روی صفحه اولش می لغزاند.قرآن را می بندد،و به پدر سه شهید می دهد. بفرمایید.

 در این کتاب رهبری، محافظ ها و دوستان آقا را طور دیگری خواهید شناخت.

 دوستان خوبم را به نوشیدن پیاله های کتاب دعوت می کنم. نوش جان

 /224224

 

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: