کد خبر: ۶۰۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴
در زمان انقلاب همواره در صف تظاهركنندگان بر عليه رژيم شاهنشاهي حضور داشت، از جمله فعاليتهاي ايشان حضور در كمك به مردم جهرم و تسخير پادگان آنجا بود.

به گزارش بسیج کارگری، شهید قاسم نامداری در سال 1345 در يك خانواده مذهبي در روستاي اكبرآباد ديده به جهان گشود .

مدارج تحصيل را در روستاي اكبرآباد کوار و تا مقطع پنجم ابتدائي ادامه داد ولي به دليل مشكلات زيادي كه بر سر راه داشت و همچنين نبود مدارس در روستا مجبور به ترك تحصيل شد.

او از اين پس به ياري پدر و برادران خود رفت و به كار كشاورزي پرداخت.

ايشان از همان دوران كودكي به دليل اخلاق شايسته مورد توجه خاص و عام بود. بنا به گفته بزرگترها عاشق نماز و مسجد بود و در هيچ زمان نماز اول وقت و خدا را فراموش نمي كرد.

در زمان انقلاب همواره در صف تظاهركنندگان بر عليه رژيم شاهنشاهي حضور داشت . از جمله فعاليتهاي ايشان حضور در كمك به مردم جهرم و تسخير پادگان آنجا بود .

در سال 61 عازم جبهه هاي حق عليه باطل شد و بعد از 4 نوبت و 6 ماه حضور فعال در جبهه توسط رژيم بعثي در محل زبيدات به سوي حق تعالي شتافت و از قيد و بند دنيا رها شد .

قسمتی از نامه شهيد قاسم نامداري به برادر خود
حضور محترم برادر گرامي خودم جناب آقاي كريم نامداري سلام عرض ميكنم پس از سلام ، سلامتي شما را از درگاه خداوند متعال خواهان و خواستارم و اميدوارم كه هميشه در زير سايه ولي عصر امام زمان (عج) و نايب بر حقش امام خميني بسر ببريد و مانند گلهاي بهاري شاد و خرم باشيد و هيچ گونه ناراحتي به خود راه ندهيد . برادر جان اگر خواسته باشي از احوالات من جويا شوي ، الحمدالله از سلامتي كه يكي از نعمتهاي الهي است ، بر خوردارم و هيچگونه ناراحتي ندارم بجز دوري شما كه آن هم اميدوارم به زودي ميسر گردد. و اميدوارم كه با پيروزي نهايي به خانه برگردم و همين روزها است كه ما به خط مقدم جبهه هاي نبرد عليه باطل مي رويم.

انتهای پیام/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: