کد خبر: ۶۰۵۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۲
معاون عمران و محيط زيست شركت شهركهاي صنعتي:
بهارلوئی نژآد گفت: حدود 60 شهرك و ناحيه صنعتي در استان در حال واگذاري است و فارس در اين زمينه عنوان دوم را به خود اختصاص داده است.
به گزارش خبرنگار بسیج کارگری، معاون عمران و محيط زيست شركت شهركهاي صنعتي فارس با اشاره به انجام 265 طرح عمراني با اعتباري افزون بر 750 ميليارد ريال در شهركها و نواحي صنعتي استان , نظارت دقيق بر اجراي اين طرحها را در كيفيت اجراي طرحها بسيارمهم  دانست و گفت : كار ناظران در اين بخش حساس و ارزشمند است.

غلامحسن بهارلوئي نژاد در گردهمايي ناظران پروژه هاي عمراني شهركهاي صنعتي فارس افزود : با توجه به اهميت و ضرورت نظارت براجراي طرحهاي عمراني , ناظران بايد با نظارت مستمر و دائمي , كيفيت اجراي طرحهاي در حال انجام را ارتقاء دهند.

وي با بيان اينكه حدود 60 شهرك و ناحيه صنعتي در استان در حال واگذاري است و فارس در اين زمينه عنوان دوم را به خود اختصاص داده است گفت‌: وجود اين تعداد شهرك و ناحيه صنعتي در گستره جغرافيايي فارس، حجم بالايي از عمليات عمراني و طرحهاي زيرساختي را در طول سال نيازمند است كه در اين زمينه پروژه هاي مختلفي بمنظور توسعه و تكميل زيرساختها تصويب واجرايي ميشود.

بهارلوئي نژاد افزود : در سال گذشته 180 پروژه عمراني با اعتبار 400 ميليارد  ريال اجرايي شد كه اين تعداد پروژه با نظارت هاي مستمر و دقيق ناظران به ثمر رسيده است.

وي تصريح كرد : در اين زمينه در برخي شاخص ها نظير طرحهاي آب رساني ,برق رساني و ساخت ايستگاههاي آتش نشاني زيرساخت هاي مخابراتي و فيبر نوري و تصفيه خانه هاي فاضلاب , جزء استانهاي برتر كشور هستيم.

وي خواستار اجراي دقيق اصول استاندارد در طرحهاي عمراني شد و گفت : در اين زمينه كيفيت فني طرحهاي عمراني مورد بررسي و ارزيابي دقيق صورت ميگيرد.


انتهای پیام/224224

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: