يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۲:۵۲:۰۷
کد خبر: ۶۰۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۴:۵۶
به گزارش تنوير ؛ مراسم معنوي طرح مودت فرماندهان حوزه ها و پايگاه هاي مقاومت همراه با ضيافت افطاري در سالن نه دي ناحيه خرامه در بيست و ششمين روز از ماه مبارك رمضان برگزار گرديد.
در اين مراسم جناب سرهنگ افشاريان ضمن عرض خير مقدم ؛ به يكي از ابعاد زندگي سراسر درس امام (ره) و همسر ايشان پرداخته و عنوان نمودند: يكي از دلايل علاقه ي عميق حضرت امام (ره) به همسرشان فداكاري آن خانم بود. امام هميشه در مورد همسرشان مي گفتند كه خانم بي نظير است.
مراسم معنوي طرح مودت
در ادامه افزودند: همسر امام (ره) پانزده سال در آب و هواي گرم نجف مشكلات را تحمل كردند در حالي كه در خانواده پدري شان در رفاه زندگي مي نمودند.
مراسم معنوي طرح مودت / فرماندهان حوزه ها و پايگاه هاي مقاومت
پس از آن توضيح دادند كه : يكي از امورات مهم در زندگي زناشويي كه مي تواند تفاهمات را افزون بخشد ، درك متقابل زن و شوهر از يكديگر است. درك نمودن شرايط جامعه ، اوضاع فرهنگي ، مسئوليت شوهر ، شرايط اقتصادي و ...
ايشان با تاكيد به جايگاه مهم فرماندهان پايگاه ها بيان داشتند: فرمانده پايگاه امروز قطعاً همواره در حال جهاد است ، جهاد فرهنگي ، جهاد علمي ، جهاد اعتقادي ، جهاد اقتصادي و ...
در ادامه اولويتهاي مديريتي يك فرمانده موفق را بر شمردند و بيان داشتند: خستگي ناپذير ، صبر و تحمل فراوان ، اخلاق نيك ، برنامه ريزي مبتني بر نياز محل ، استفاده از فكر و ايده هاي ديگران ، تربيت نيروهاي مؤمن و انقلابي از اولويتهاي مديريتي يك فرمانده موفق است.
فرمانده ناحيه خرامه تاكيد كردند: امروز دو كار مهم در پايگاه هاي محلات بايد محور باشد اولا طرح صالحين است كه كار عمق بخشي داخلي را بر عهده دارد و ثانيا امر به معروف و نهي از منكر كه اصلاح جامعه ي پيراموني را در بر دارد.
مراسم معنوي طرح مودت
در ادامه مراسم امام جمعه محترم شهرستان به ايراد سخنراني پرداختند و ضمن بيان فضيلت هاي ماه مبارك رمضان و شبهاي قدر و اين جمله مقام معظم رهبري كه فرمودند: بعضي ها در ماه مبارك رمضان خودشان را براي يك سال آماده مي نمايند.
مراسم معنوي طرح مودت
در ادمه اشاره اي به اهميت توجه به عبادات فردي و اعمال خير فردي و نمونه هاي از عبادات فردي پيامبر اكرم (ص) پرداختند و گفتند: يك فرمانده پايگاه بايد از نظر فردي و اجتماعي سرآمد باشد و مردم از وجود او بهره ببرند.
در ادامه بيان داشتند: امر به معروف و نهي از منكر به صورت فردي بيشتر تاثير گذار است تا با سخنراني و بيان در مجامع عمومي.
ايشان در انتها به صورت ويژه به مسئله ولايت پرداختند و عنوان نمودند: موضوع بسيار مهم اطاعت از ولايت و شناخت بيشتر ايشان است. ولايتمداري اين نيست كه ما دم از ولايت بزنيم يا پيشواز گوشيمان سخنراني رهبر باشد و يا عكس ايشان را حمل نماييم بلكه ولايت پذيري اين است كه ما در عمل و رفتار سخنان حضرت آقا را به كار ببريم و سخنراني هاي ايشان را به صورت يك واجب دنبال كنيم.
مراسم معنوي طرح مودت / فرماندهان حوزه ها و پايگاه هاي مقاومت
در ادمه مراسم همه رو به معشوق حقيقي به اقامه نماز مغرب و عشاء مشغول شدند و دل را به خداوند رؤوف سپردند.
مراسم معنوي طرح مودت
در پايان نيز پس از دعا جهت تعجيل در فرج آقا و سرورمان امام زمان (عج) و سلامتي نائب ايشان همه ميهمان سفره ي نعمت الهي شدند
مراسم معنوي طرح مودت
نام:
ایمیل:
* نظر: