جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۱:۳۷:۵۲
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۶۰۹۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۳
این گزارش نحوه نصب نرم افزار روی گوشی از طریق دسکتاپ را به شما آموزش می دهد.
به گزارش بسیج مهندسین فارس به نقل از دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ،اگر تاکنون با سیستم google play کار کرده باشید می دانید که می توانید از این طریق روی تلفت همراه خود، نرم افزارها را نصب کنید. اما بسیاری از افراد هستند که امکان دانلود نرم افزار و نصب را روی تلفن همراه خود را خود ندارند و نمی توانند از بسیاری برنامه ها بهره مند باشند. حالا ما به شما یک راه حل فرعی و مناسب و ساده را برای نصب نرم افزار بر روی گوشی های اندرویدی یا تبلت اندرویدی آموزش می دهیم.
با دسکتاپ خود نرم افزارهای دلخواه بر روی تلفن همراه نصب کنید + آموزش

اپلیکیشن Pure APK Install، در واقع زمینه ای فراهم می کند که کاربر بتواند از طریق دسکتاپ و ویندوز، بر روی حافظه داخلی یا خارجی تلفن همراه خود نرم افزارهای apk مورد نظرش را نصب کند. Pure APK Install دارای قابلیت های امنیتی است که انواع فایل های مخرب برای ویندوز و گوشی را تشخیص می دهد و از نصب آن ها روی گوشی جلوگیری می کند.

 طریقه نصب نرم افزار از طریق دسکتاپ :
پس از نصب این اپلیکیشن فایل apk مورد نظر خود را از طریق بخش جستجوی نرم افزار پیدا کنید.

با دسکتاپ خود نرم افزارهای دلخواه بر روی تلفن همراه نصب کنید + آموزش

سپس گوشی را با کابل به لپ تاپ خود متصل کنید. گفتنی است ؛ زمانی که این نرم افزار، فایل مورد نظر را پیدا کرد، محل نصب آن را انتخاب کنید و بعد روی دکمه ی Install کلیک کنید.

با دسکتاپ خود نرم افزارهای دلخواه بر روی تلفن همراه نصب کنید + آموزش
نکته :
توجه داشته باشید در هنگام عملیات نصب نباید اسکرین گوشی خاموش شود و یا اینکه گوشی به صورت قفل شده باشد چرا که عملیات نصب انجام نمی شود.
بعد از این می توانید فرایند نصب را در کمتر از دقیقه ای مشاهده کنید. زمانی که نرم افزار نصب شد، آیکون مورد نظر روی گوشی مشاهده می شود.

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: