گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۶۱۰۱۲
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴
در پاسارگاد برگزار گردید
شرکت دانش آموزان آیه های تمدن شهرستان در همایش بزرگ پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و اعتیاد که با حضور قدرت الله محکم کارشناس مدرس پیشگیری از اعتیاد
به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی استان فارس در پاسارگاد، شرکت دانش آموزان آیه های تمدن حوزه بسیج دانش آموزی امام رضا(ع) در همایش بزرگ پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و اعتیاد که با حضور قدرت الله محکم کارشناس مدرس پیشگیری از اعتیاد در کانون شهید فهمیده برگزار گردید. 

در این همایش، قدرت الله محکم کارشناس و مدرس پیشگیری از اعتیاد با اشاره به آسیب و معضلات اجتماعی اظهار داشت:اعتیاد به مواد مخدر بحرانی است که اکنون در جامعه ما گریبانگیر شده و نگرانی بزرگی به وجود آورده است،مسائل گوناگون اقتصادی ،فرهنگی، اجتماعی در ایجاد و تشدید گرایش به مواد مخدر تاثیر دارند.  

قدرت الله محکم افزود:خانواده به عنوان اولین نهاد اجتماعی نقش پررنگی در پیشگیری اولیه از اعتیاد برعهده دارد و کارکردهای خانواده درپیشگیری از ناهنجاریهای زیادی از جمله اعتیاد موثر است.  

وی ابراز داشت: ارتباط مناسب بین والدین و فرزندان، ایجادامنیت روان وجو عاطفی سالم در خانواده،آموزش به خانواده ها در رابطه با تربیت فرزندان و توجه وحساسیت والدین نسبت به تامین نیازهای جسمی و عاطفی بسیار مهم و حائز اهمیت می باشند.  

آقای محکم ادامه داد: ریشه مسائل و معضلات ما در مسائل فرهنگی است اعتیاد یک معضل چند عاملی و چند وجهی است و نقش اولیا و  همچنین فرهنگیان هم به عنوان دست اندرکاران و تربیت کنندگان نسل نو در امر مبارزه و پیشگیری از اعتیاد غیر قابل انکار و قطعا تاثیرگزار خواهد بود. 

وی اظهار داشت: یکی دیگر از موضوعات مهم در پیشگیری از اعتیاد فضای دینی و مذهبی حاکم بر جامعه و خانواده است که بحمدالله شهرستان پاسارگاد در این زمینه سرآمد می باشد و این پتانسیل قوی مذهبی که در آحاد مردمان این منطقه وجود دارد و سد محکمی در مقابله و پیشگیری همه جانبه از اعتیاد خواهد بود.   وی در پایان گفت: هدف از کارگاهها آگاهی بخشی به پیامدهای اعتیاد و تنها راه حل ممکن نیز پیشگیری و جلوگیری از اعتیاد با آگاهی و آموزش دادن به فرزندانمان است. 

همایش بزرگ پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و اعتیاد

همایش بزرگ پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و اعتیاد

همایش بزرگ پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و اعتیاد

همایش بزرگ پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و اعتیاد


همایش بزرگ پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و اعتیاد


انتهای خبر / 224224.7
نوروزی
نام:
ایمیل:
* نظر: