شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۹:۲۴:۲۷
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۶۱۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۱
یادداشت
ماشین آتش نشانی نیز که در میان این راه بندان گیر کرده بود صدای آژیرش را خاموش کرد که اگر به حاموش کردن آتش نمی رسد لااقل فشار درد و رنج مردم را به نقطه بحران نرساند .

به گزارش بسیج مهندسین فارس ،امروز یکی از بزرگترین پیاده روی های شیراز برگزار شد و ساعت شش صبح طبق اعلام قبلی چندین باره در روزنامه ها سایتها و بنرهای سطح شهر ،شهرداری با ثبت نام از خانواده ها و اعلام جوایز ارزنده دست به  این اقدام ارزشمند برای بوجود آوردن یک صبح مفرح  را فراهم آورد .

اما معمولا چنین همایشهایی تا ساعت نه الی ده صبح به پایان می رسد ولی چشمتان روز بد نبیند اگر ساعت دوازده  از بولوار میرزای شبرازی تردد کرده باشید با صحنه خارق العاده ای  روبرو بوده اید . راه بندانی عظیم که اگر از دور برگردان هم می خواستی راه دیگری را بیابی در نهایت به شهرک گلستان هدایت می شدید آنجا هم شدیدا قفل ترافیکی بود .در این میان پلیسهای راهنمایی و رانندگی در فلکه علامه امینی تجمع کرده بودند و شاید آنها نیز امید به مردم داشتند که شاید خود راهی بیابند .دیگرخبری از آن صد نفرهدایت کننده و پارک بان هم نبود .

ماشین آتش نشانی نیز که در میان این راه بندان گیر کرده بود صدای آژیرش را خاموش کرد که اگر به حاموش کردن آتش نمی رسد لااقل فشار درد و رنج مردم را به نقطه بحران نرساند .

پلیس صد و ده ،تماس گیرندگان را به صبر برای باز شدن مسیر دعوت می کرد و همکاری پلیس راهبر را وعده می داد.در طول این مسیر صعب العبور کامیون و برخی ماشینها توقف کرده و معلوم نبود به تماشای این مردم مستاصل مشغولند یا در گوشه ای مشغول فیلمبرداری از این صحنه ها .

اما نکته ای نظر را به خود جلب می کرد ! مردم خیلی کم و اصلا بوق نمی زدند !اگر در این مسیر دشوار و پر استرس که هر کدام به فکر نجات خود بودند برخوردی پیش می آمد سریع به پشت فرمانها برگشته و منتظر مامور قانون نمی ماندند!  سرنشینان خودروها خیلی کم با هم صحبت می کردند ! در خطوط سیمایشان که قرار بود  پس از یک هفته خستگی و استرس ، روزی مفرح را داشته باشند عصبانیت ،استرس،نگرانی،افسوس و افسردگی و غضب را می شد لمس کرد .

ای کاش فردا مسولین امر رقم حضور خانواده ها در پیاده روی را با حاشیه های بعدی  آن و آمار ضربه روحی آنها و آلودگی هوایی که این چند ساعت در منطقه مستولی گردید در کارنامه خود می سنجیدند .

/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: