گزارش
22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
bolet22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
bolet22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
کد خبر: ۶۱۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵
فرمانده سپاه فجر فارس:
فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه موفقیت در بحث راهیان نور بدون حضور خادمان شهدا میسر نیست گفت: در این استان نزدیک به 3 هزار خادم داوطلب داریم که سال‌های سال است در حال خدمت به زائران راهیان نور هستند.

سردار غلامحسین غیب‌پرور در حاشیه همایش تجلیل از خادمان شهدا در این استان اظهار داشت: در فارس 15 هزار شهید والامقام داریم و سالانه نیز ده‌ها هزار نفر از مردم شریف این استان به سرزمین‌های دفاع مقدس عزیمت می‌کنند، که در سال 1393، 72 هزار نفر زائر راهیان نور در فارس داشته‌ایم.

فرمانده سپاه فجر فارس با تأکید بر اینکه این حجم عظیم از زائران فارس و اهمیتی که این کار دارد می‌طلبد که جمعی دلداده و عاشق و بی‌توقع خادمیِ این از زائران را انجام دهند، گفت: در این استان نزدیک به 3 هزار خادم داوطلب داریم که سال‌های سال است در این مسیر مبارک در حال خدمت به زائران راهیان نور هستند.

وی اضافه کرد: مدیریت بیش از 70 هزار زائر آن‌هم از مبدأ تا مقصد و انجام کاری که از لحاظ فرهنگی نیز باید غنای لازم را داشته باشد به‌یقین کار سختی است.

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: امید داریم در سال 1394 پیشرفت‌های بسیار خوبی در زمینه راهیان نور نسبت به سال گذشته داشته باشیم و عظیم‌ترین اقدام فرهنگی همین بحث راهیان نور است که تمام دستگاه‌ها نیز باید کمک کنند.

وی درباره تعداد زائران راهیان نور فارس در سال 1394 گفت: امسال نیز در این استان نزدیک به 80 هزار زائر خواهیم داشت، البته این به این معنی نیست که تعداد درخواست‌کنندگان این عدد است بلکه توان ما بیش از این نیست و اگر ناوگان حمل نقل و مکان‌های اسکان تقویت شود، می‌توانیم به بیش از 100 هزار زائر راهیان نور خدمت کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: