کد خبر: ۶۱۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶
سی و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن دانش‌آموزان کشور


در حاشیه برگزاری سی و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن دانش‌آموزان کشور مراسم شبی با قرآن با حضور حضرت آیت الله سید علی اصغر دستغیب تولیت معظم آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) و شرکت 980 دانش‌آموز پسر در حرم حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد.

در این مراسم معنوی در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر به‌عنوان بزرگترین شبستان شیعی جنوب کشور با حضور زائران، مجاوران و دلدادگان خاندان اهل بیت(ع) و علاقه‌مندان به ساحت قرآن کریم برگزار شد دانش‌آموزان قرآنی سراسر کشور بعد از شرکت در آزمون‌های مختلف شفاهی و کتبی و در پایان رقابت‌های سنگین خود، در این مراسم قرآنی حضور یافتند.

این مراسم بعد از نماز مغرب و عشاء با اجرای برنامه‌های متنوع قرآنی جمله تلاوت آیات وحی، اجرای تواشیح، ابتهال و ... برگزار شد.


در این مراسم نورانی سیدرضا نجیبی، قاری برجسته استان فارس آیات وحی را تلاوت کرد و سپس جواد‌ هاشم‌زاده، دیگر قاری برجسته استان فارس نیز ابتهال قرآنی را اجرا نمود و در ادامه سیدرضا نقیب یکی از دانش‌آموزان حافظ قرآن کریم برنامه خود را اجرا کرد.

اجرای گروه تواشیح آموزش و پرورش به سرپرستی فصیحیان از قاریان برجسته استان فارس و سپس اجرای 3 دانش‌آموز قرآنی در بخش های تفسیر قرآن، خطبه‌خوانی نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه،  پایان بخش این مراسم معنوی بود.


 

نام:
ایمیل:
* نظر: