گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۶۲۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۰
توسط حوزه دانش آموزی اشکنان در روستای رکن آباد صورت گرفت
جلسه هماهنگی اردوی جهادی دانش آموزی شهید محمد اکبری فرد، حوزه بسیج دانش آموزی شهید عیسی طلعتی اشکنان در روستای رکن آباد برگزار شد.
به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی استان فارس در اشکنان، جلسه هماهنگی اردوی جهادی دانش آموزان حوزه بسیج دانش آموزی شهید عیسی طلعتی اشکنان در روستای رکن آباد برگزار شد.

این جلسه با حضور مهدی دل آشوب فرمانده حوزه اشکنان، یاسر احمدی فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی اشکنان و دهیار، اعضای شورای اسلامی روستا و جمعی از دانش آموزان بسیجی برگزار شد.

در این جلسه دهیار روستا با استقبال از حضور دانش آموزان بسیجی در این روستا گفت: آمادگی هرگونه همکاری با گروه جهادی دانش آموزی شهید اکبری فرد در این روستا را دارد و زمینه فعالیت دانش آموزان در عرصه های مختلف فرهنگی، آموزشی و جهادی را در این روستا فراهم خواهند نمود.

در ادامه این جلسه مهدی دل آشوب حضور دانش آموزان گروه جهادی شهید اکبری فرد در روستای رکن آباد را بسیار ارشمند دانست و افزود دانش آموزان بسیجی با برنامه ریزی صورت گرفته در عرصه های مختلف آماده خدمت رسانی به اهالی روستای رکن آباد می باشند.

لازم به ذکر می باشد انجام فعالیت های فرهنگی، عمرانی و خدمت رسانی به خانواده های محرومین از مهمترین فعالیت های گروه جهادی دانش آموزی شهید اکبری فرد در روستای رکن آباد خواهد بود.

برگزاری جلسه هماهنگی اردوی جهادی دانش آموزی در روستای رکن آباد

برگزاری جلسه هماهنگی اردوی جهادی دانش آموزی در روستای رکن آباد
انتهای خبر / 224224.7
نوروزی

نام:
ایمیل:
* نظر: