کد خبر: ۶۲۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۹
با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت به بهره برداری رسید؛
همزمان با روز ملی حمایت از صنایع کوچک ، شهرک فناوری صنایع شیمیایی و مرکز خدمات کسب و کار شیراز ، با حضور سید محمد علی سید ابریشمی ، معاون وزیر صنعت , معدن و تجارت و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران ، استاندار فارس و نیز برخی از مسئولان استانی به بهره برداری رسید.
به گزارش خبرنگار بسیج کارگری، همزمان با روز ملی حمایت از صنایع کوچک ، شهرک فناوری صنایع شیمیایی و مرکز خدمات کسب و کار شیراز ، با حضور سید محمد علی سید ابریشمی ، معاون وزیر صنعت , معدن و تجارت و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران ، استاندار فارس و نیز برخی از مسئولان استانی به بهره برداری رسید.

صداقت پور افزود : شهرک فناوری صنایع شیمایی شیراز , نخستین و تخصصی ترین شهرک صنعتی صنایع شیمیایی کشور است که با هدف توسعه و گسترش تعاملات و ارتباطات فناوری صنایع مرتبط با نفت , گاز و پتروشیمی مستقر در فارس و جنوب کشور ایجاد شده است .

شهرک فناوری صنایع شیمیایی و مرکز خدمات کسب و کار با 10 هکتار مساحت و 5 هزار و 300متر مربع زیربنا ، با اعتباری افزون بر 100 میلیارد ریال در مدت 7 سال ساخته شده است .

در این مرکز ، شرکت های فنی و مهندسی و مشاوره ای , آزمایشگاه های مرجع , واحدهای دانش بنیان , فن بازار منطقه ای فارس , کلینک صنعت و بخش های علمی و تحقیقاتی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان فارس , مستقر شده و آماده ارائه خدمات مشاوره ای و ارائه دانش فنی و مهندسی به صنایع شیمیایی و نفت و گاز و پترشیمی است .

صداقت پور افزود : همچنین نمایشگاه دائمی محصولات و فناوری های واحدهای مستقر در شهرک های صنعتی فارس نیز در این مرکز بر پا شده است .

وی با اشاره به این که استان فارس از مهم ترین قطب های صنعت نفت ، گاز و پتروشیمی محسوب می شود ، گفت : لزوم استقرار واحدهای دانش بنیان ، به منظور ارائه خدمات نرم افزاری و مشاوره ای به این صنایع بسیار ضروری بود که با راه اندازی این شهرک صنعتی ، این بستر فراهم شده است.

استان فارس با داشتن 8 درصد از شهرک های صنعتی فعال و در حال واگذاری رتبه دوم کشور را پس از تهران دارد.ب
نام:
ایمیل:
* نظر: