دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۷:۲۸:۳۳
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۶۲۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۲
تهیه‌کننده «خاطره» گفت: به‌مناسبت فرارسیدن آغاز بازگشت آزادگان به کشور اولین تصاویر ورود اولین گروه آزادگان از برنامه «خاطره» امشب پخش می‌شود.
به گزارش  بسیج مهندسین فارس به نقل از لعیا عباس‌میرزایی تهیه کننده برنامه «خاطره» در گفت‌ و گو با خبرگزاری تسنیم، از پخش تصویر ورود اولین گروه آزادگان به میهن اسلامی مربوط به مرداد 69 در برنامه «خاطره» امشب پنجشنبه 22 مرداد خبر داد.

وی با تأکید بر اینکه چند روزی تا فرارسیدن سالروز بازگشت اولین گروه از آزادگان به کشور باقی نمانده است، گفت: یادآوری این خاطره شیرین به‌پاس قدردانی از آزادگانی که سالهای زیادی از عمر خود را برای حفظ آرامش و امنیت امروز ما در اسارت دشمن گذراندند تنها کاری بود که در برنامه «خاطره» می‌توانستیم انجام بدهیم.

عباس‌میرزایی با اشاره به اینکه تصاویر ورود اولین گروه آزادگان به کشور از جمله تصاویر کمتر دیده شده و پخش شده‌ای است که قسمتی از آن در برنامه «خاطره» امروز پخش خواهد شد. ورود آزادگان به مرز  ایران، خواندن سرود جمهوری اسلامی و انتقال آنها به اتوبوسی که از ایران آمده و حامل اسرای عراقی است و اشک شوق آزادگان تصاویری هستند که در این برنامه پخش خواهد شد.

تهیه‌کننده «خاطره» در ادامه با اشاره به روز خبرنگار گفت: این هفته به‌بهانه پخش فیلم سینمایی «خبرنگار» که جزو اولین فیلم‌های خارجی پخش‌شده در دهه شصت از شبکه یک سیما است سعی کردیم این روز را به خبرنگاران متعهد و صبور ایران تبریک بگوییم و یادشان را در برنامه «خاطره» ثبت کنیم.

وی تصریح کرد: پخش تصویر قدیمی از حرم حضرت معصومه در اواخر دهه پنجاه که تنها یک بار از شبکه یک پخش شده از دیگر تصاویر ارزشمند آرشیو غنی صدا و سیما است که مردم در برنامه «خاطره» 22 مرداد شاهد پخش آن خواهند بود.

سریال «مرغ حق»، «معرکه الفبا»، آهنگ «بهار آمد» با صدای مهرداد کاظمی و پشت‌صحنه برنامه «راه شب» از دیگر بخش‌های پانزدهمین قسمت برنامه «خاطره» خواهد بود.

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: