گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۶۳۱۵۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۹
بسيج دانش آموزي فيروزآباد
اعضاي شوراي بسيج دانش آموزي فيروزآباد به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی با آزاده ي سرافراز سرهنگ شمشاد محبي دیدار و گفت و گو کردند.
به گزارش خبرنگار سازمان بسيج دانش آموزي فارس در فيروزآباد، فرمانده حوزه شهيد فهميده يك فیروز آباد و اعضاي شوراي بسيج دانش آموزي فيروزآباد به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی با سرهنگ شمشاد محبي فرمانده ناحیه فیروز آباد دیدار و گفت و گو کردند.

عليرضا ميري ن‍‍‍ژاد فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی فیروز آباد در دیدار با ˈشمشاد محبيˈ و در دفتر ایشان و تقدیر از نقش آزادگان در سربلندی سیاسی ایران بر کشور بعثی ˈ بر نقش تعیین کننده آزادگان در پیروزی ایران در جنگ تحمیلی تاکید کرد و گفت: امنیت و آرامش امروز جامعه مدیون مقاومت قهرمانانه آزادگان سرفراز هشت سال دفاع مقدس است.

وی افزود : همانطور که آزادگان ما در اسارت بودند ، خانواده های آنها نیز سختیهای زیادی را تحمل می کردند و خدمت رسانی به جانبازان را در مقابل یک روز دوران اسارت آنها ناچیز خواند.

فرمانده حوزه بسيج دانش آموزي شهرستان فيروزآباد همچنین در این دیدارها بر ضرورت ارائه خدمات قانونی مورد نیاز آزادگان از سوی مسئولان ذیربط در شهرستان تاکید کرد.

پيام تبريك فرمانده حوزه دانش آموزي به آزادگان سر افراز :

    بسم الله الرحمن الرحیم

آزادگان با ایمان راسخ خود در برابر همه فشارهاى جسمى و روحى دشمنان ایستادند و از شکنجه ‏هاى مزدوران بعثی هراسى به خود راه ندادند

فرزندان روح الله، صبورتر از سنگ صبور و راضى‏ترین کسان به قضاى الهى بودند. اینان سینه ‏هایى فراخ‏تر از اقیانوس داشتند که از همه ‏جا و همه‏ کس بریده و به خدا پیوسته بودند، آزاده نامیده شدند چون از قید نفس و نفسیات رهایى یافته بودند. راد مردانی که تمام هستی خویش را برای حفظ کیان انقلاب اسلامی و دفاع از اسلام در طبق اخلاص نهادند و با تحمل سخت ترین شرایط و شدید ترین تنگناها و مضایق از باورهای دینی و انقلابی خویش در وفاداری به انقلاب و آرمان های امام راحل دست بر نداشته اند.

امروز آزادگان از پیشتازان حمایت از ولایت و رهنمودهای مقام معظم رهبری دام ظله و در تلاش برای ایرانی آباد و سرافراز از هیچ کوششی فروگذار نیستند.

بیست و ششم مرداد ماه یادآور بازگشت غرورآفرین مردان و زنان آزاده‏اى است که پس از تحمل سال ها شکنجه و دورى از عزیزان به  شرف افتخار آزادگی نائل شدند .صبوری خانواده این عزیزان در دوران اسارت بسیار مایه افتخار و مباهات بود. این روز خجسته را به تمامی آزادگان ایران اسلامی تبریک عرض می نمائیم.

ديدار اعضاي شوراي بسيج دانش آموزي فيروزآباد با آزاده ي سرافراز سرهنگ شمشاد محبي

ديدار اعضاي شوراي بسيج دانش آموزي فيروزآباد با آزاده ي سرافراز سرهنگ شمشاد محبي

ديدار اعضاي شوراي بسيج دانش آموزي فيروزآباد با آزاده ي سرافراز سرهنگ شمشاد محبي

انتهای خبر / 224224.7
نوروزی
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 0
انتشار یافته: 3
سید علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
13:20 - 1394/05/27
0
0
درود بر سردار میری نژاد فرمانده بسیج دانش آموزی فیروزآباد
شیراز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:33 - 1394/05/28
0
0
واقعا عجب خبر داغ و پرمحتوایی بود .
شیراز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:37 - 1394/05/28
0
0
واقعا عجب خبر داغ و پرمحتوایی بود .
نام:
ایمیل:
* نظر: