گزارش
22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
bolet22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
bolet22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
کد خبر: ۶۳۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۶
با همت بسیج رسانه استان فارس؛
همایش آشنایی با جرائم سایبری ویژه اصحاب رسانه با همت سازمان بسیج رسانه استان فارس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج رسانه فارس به نقل از خبرنگارتسنیم از شیراز، سرهنگ موسی حسینی، رئیس پلیس فتا استان فارس، در این همایش به ارائه آموزش‌های ویژه در این زمینه پرداخت و اظهار داشت:

تمام سرورهای نرم‌افزارهای قابل استفاده در فضای مجازی مانند وات‌ساپ، تلگرام، وایبر و غیره به اطلاعات افرادی که از این فضا استفاده می‌کنند دسترسی دارند.

وی نسبت به استفاده بی‌محابای افراد از فضای مجازی هشدار داد و گفت: باید به تمام جامعه نسبت به استفاده بی‌محابا و بدون نظارت و کنترل از فضای مجازی هشدار داد.

رئیس پلیس فتا استان فارس با اشاره به اینکه امروز یک انقلاب بزرگ در عرصه جهانی و در فضای ارتباطات اتفاق افتاده است بیان کرد: این دگرگونی سبب شده ارتباطات مردم در دنیا دگرگون شود که کشور ما هم در مسیر این تحول قرار گرفته است و استفاده اینترنت در بین کاربران ایرانی هم افزایش بسیاری یافته و سن استفاده از اینترنت نیز کاهش یافته است.

سرهنگ حسینی با بیان اینکه این تحول و دگرگونی‌ها در امر رسانه هم آثاری را از خود بر جای گذاشته است اظهار داشت: اگر در گذشته یک روزنامه کاغذی برای تبادل ارتباطات کافی بود اما در حال حاضر در فاصله زمانی ثانیه و لحظه‌ای حجم قابل توجهی از اطلاعات جابجا می‌شود و جمعیت قابل توجهی از مخاطبان در جامعه را به خود اختصاص داده است.

رئیس پلیس فتا استان فارس با بیان اینکه کاربران فضای مجازی نباید به نرم‌افزارهای کاربردی رایگان که توسط افراد خاص فعال شده است اعتماد کنند افزود : این موضوعات باید مورد توجه و دقت کاربران قرار گیرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: