گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۶۴۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۴
ناحیه 2 شیراز - خواهران
این همایش با هدف آشنایی دانش آموزان از سیره عملی شهدا و معطر شدن فضای تعلیم و تربیت از عطر شهدا در روز دوشنبه 9 شهریور در ساعت 10:30 صبح در سالن امام سجاد (ع) اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 شیراز و با حضور 15 آموزشگاه هدف برگزار گردید.
به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی استان فارس  همایش طرح همکلاسی آسمانی با هدف آشنایی دانش آموزان از سیره عملی شهدا و معطر شدن فضای تعلیم و تربیت از عطر شهدا در روز دوشنبه 94/6/9 رأس ساعت 10:30 صبح در سالن امام سجاد (ع) اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 شیراز و با حضور 15 آموزشگاه هدف برگزار گردید.

در این جلسه توجیهی که مدیران آموزشگاه، معاونین پرورشی، فرمانده واحد دانش آموز و دبیران درس آمادگی دفاعی مدارس دخترانه حضور داشتند. 

در ادامه خواهر پاسدار رمضانی فرمانده حوزه دانش آموزی حضرت صدیقه طاهره (س) ضمن خوش آمد گویی ، چهارچوب کلی طرح و هدف از اجرای آن را برشمردند، همچنین توضیحات جامعی در خصوص یادواره شهدای دانش آموزی ارائه و از مدارس جهت همکاری در برگزاری هرچه بهتر آن دعوت نمودند.

سپس خواهر نعیمی سرمربی درس آمادگی دفاعی ضمن توزیع دستورالعمل بومی شده طرح همکلاسی آسمانی، جزئیات اجرای طرح را مطرح کرده و نسبت به اجرای مناسب و درخور شهدا و هماهنگی بین کادر اجرایی طرح در مدارس تأکید نمودند، ضمنا مقرر گردید که در روز اجرای طرح از برادران راوی که از کنگره سرداران دعوت به همکاری شده است جهت سخنرانی استفاده گردد.


همایش توجیهی طرح همکلاسی آسمانی


همایش توجیهی طرح همکلاسی آسمانی


همایش توجیهی طرح همکلاسی آسمانی


همایش توجیهی طرح همکلاسی آسمانی



224224
نام:
ایمیل:
* نظر: