يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۰:۵۹:۴۷
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۶۴۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۵
شهدای والامقام گل سرسبد جامعه ما بودند و با بصیرتی که خداوند متعال نصیبشان کرده بود آگاهانه این راه نورانی را برگزیدند و به سوی حق شتافتند.
به گزارش بسیج مهندسین فارس ،جمعی از اعضای بسیج مهندسین کازرون از خانواده معظم شهدا دیدار نمودند.. در این دیدار مهندس محمدجعفر شفیعی مسئول بسیج مهندسین کازرون هدف از ديدار با خانواده معظم شهدا را ترويج و اشاعه فرهنگ ايثار و شهادت دانست و افزود: شهدای والامقام گل سرسبد جامعه ما بودند و با بصیرتی که خداوند متعال نصیبشان کرده بود آگاهانه این راه نورانی را برگزیدند و به سوی حق شتافتند..

شهدا با بصیرت خداوندی راهشان را برگزیدند

وی از خانواده های معظم شهدا بعنوان بهترین حامیان انقلاب و اسلام یادکرد و گفت: خانواده های شهدا بهترین سرمایه های خود را برای سعادت و پیشرفت و حفظ تمامیت ارضی کشور و برای تحقق آرمان های انقلاب و عزت ایران اسلامی در طبق اخلاص نهادند..

مهندس شفیعی خاطرنشان کرد: شهدای والامقام با نثار خون سرخ خود نهال انقلاب را آبیاری کردند و امروز وظیفه جانبازان و آزادگان سرافراز، حراست و پاسداری از این خون‌ها به منظور تداوم انقلاب و نظام بوده و وظیفه آحاد مردم، زنده نگاه داشتن یاد و خاطره رشادت‌ها و استقامت‌های شهدا می باشد.

مسئول بسیج مهندسین کازرون با بیان اینکه همه باید ولایت‌پذیری را از شهدا یاد بگیرند، اظهار داشت: شهادت به عنوان یکی از نعمت‌های بزرگ دین اسلام است و زنده نگه داشتن یاد شهیدان، عمل به قرآن و سفارش ائمه اطهار و ولی فقیه زمان است.

/224224


مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: