گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۶۴۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۴
توسط فرمانده حوزه دانش آموزی اشکنان تشریح شد
مهمترین فعالیت های دانش آموزان حوزه بسیج دانش آموزی شهید عیسی طلعتی اشکنان در عرصه های مختلف بسیج سازندگی تشریح شد.

به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی استان فارس در اشکنان ، مهمترین فعالیت های دانش آموزان حوزه بسیج دانش آموزی شهید عیسی طلعتی اشکنان در عرصه های مختلف بسیج سازندگی تشریح شد.

 

 یاسر احمدی فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی اشکنان گفت: امسال برای اولین بار گروه جهادی دانش آموزی شهید محمد اکبری فرد با اعزام به روستای  رکن آباد، اقدام با انجام فعالیت های عمرانی و فرهنگی در این روستای محروم کردند.

 

 فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی اشکنان مهمترین فعالیت گروه جهادی شهید اکبری فرد در روستای رکن آباد را کمک به ساخت مسکن محرومین در این روستا دانست و تاکید نمود دانش آموزان بسیجی در طول فعالیت خود در گرمای بالای 40 درجه و  با کاری جهادی نسبت به ساخت مسکن محرومین اقدام کردند.

 وی یکی دیگر از فعالیت دانش آموزان گروه جهادی را زیباسازی گلزار شهدای این روستا برشمرد و افزود دانش آموزان بسیجی گروه جهادی با حضور در گلزار شهدای روستای رکن آباد اقدام به زیباسازی، مرمت و تجهیز گلزار شهدای این روستا کردند.

 یاسر احمدی خاطر نشان کرد دانش آموزان گروه جهادی شهید محمد اکبری فرد در مدت حضور خود در روستای رکن آباد علاوه بر کار عمرانی ، اقدام به برگزاری کلاس های مختلف فرهنگی ، ورزشی ، هنری در این روستا نمودند که با استقبال خوب مردم این روستا همراه بود.

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی اشکنان یکی دیگر از فعالیت صورت گرفته دانش آموزان این حوزه دانش آموزی در عرصه بسیج سازندگی در طول تابستان را برگزاری اردوهای طرح هجرت(3) دانست و افزود دانش آموزان اشکنانی در قالب اردوهای 10 روزه طرح هجرت(3) با حضور در مدارس اشکنان اقدام به زیباسازی و مرمت مدارس نمودند.

 

وی تاکید کرد با استقبال خوب دانش آموزان، خوشبختانه امسال شاهد فعالیت دانش آموزان اردوهای 10 روزه طرح هجرت(3) در بیش از 10 عرصه کاری مختلف بودیم.

 

احمدی در ادامه تصریح کرد دانش آموزان اشکنانی با حضور در عرصه های مختلف، اقدام به زیباسازی و مرمت مدارس از قبیل رنگ آمیزی و نقاشی، کاشت نهال و ثبت کتاب در کتابخانه ها نمودند و تاکید نمود برگزاری کلاس های مختلف فرهنگی، ورزشی و اردویی ویژه دانش آموزان شرکت کننده در طرح هجرت(3) نیز از برنامه های این حوزه دانش آموزی در طول تابستان بود.

 

ایشان در پایان برگزاری اردوهای یک روزه صالحین دانش آموزی در عرصه های کاری مختلف را یکی دیگر از فعالیت دانش آموزان برشمرد.

تشریح فعالیت های بسیج سازندگی دانش آموزان اشکنانی

224224

نام:
ایمیل:
* نظر: