دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۸:۲۰:۵۵
کد خبر: ۶۴۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۴
ابتکار گروه جهادی مجاهد در روستای محروم شیرینو لامرد
در حرکتی مبتکرانه بسیجیان گروه جهادی مجاهد چاهورز لامرد در حین انجام اردوی جهادی و سازندگی اقدام به برپایی آرایشگاه صلواتی در روستای محروم شیرینو بخش چاهورز نمودند که اجرتش صلواتی بود و شاید پایانش آرزوی شهادت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج اصناف استان فارس؛در حرکتی مبتکرانه بسیجیان گروه جهادی مجاهد چاهورز لامرد در حین انجام اردوی جهادی و سازندگی اقدام به برپایی آرایشگاه صلواتی در روستای محروم شیرینو بخش چاهورز نمودند که اجرتش صلواتی بود و شاید پایانش آرزوی شهادت.
به راستی که بسیج و تفکر بسیجی پایانی ندارد، در زمان جبهه و 8سال دفاع مقدس هر بسیجی متناسب با ذوق و استعداد خود سعی در ارائه خدمتی به برادران رزمنده داشت؛واکس پوتین، آرایشگاه، تعمیر چراغ، پخت نان، شربت، نوشابه و ... از جمله خدمات صلواتی بود که در جبهه ارائه می شد تا رزمندها از آن بهره ببرند.

در پشت جبهه نیز  کمک های نقدی و غیر نقدی، دوخت لباس، پخت نان، دارو و ... از جمله خدمات صلواتی آن روزهای کشور بود.

حال بعد از 28 سال از اتمام جنگ بسیج و تفکر بسیجی دارد همان راه را ادامه می دهد؛ در روستایی محروم که نام دوشهید سرافراز اسلام شهید خلیلی و شهید حسینی در پیشانی آن می درخشد در همین ایران اسلامیمان که حال به واسطه جانفشانی و ایثارگری شهیدان و درایت های حکیمانه و عالمانه رهبر عزیزمان به نقطه اوج خود نزدیک شده است در حرکتی مبتکرانه بسیجیان گروه جهادی مجاهد چاهورز در حین انجام اردوی جهادی و سازندگی اقدام به برپایی آرایشگاه صلواتی در روستای محروم شیرینو بخش چاهورز نمودند که اجرتش صلواتی بود و شاید پایانش آرزوی شهادت.
نام:
ایمیل:
* نظر: