جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۵۰:۰۲
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۶۵۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۰
در گردهمایی توسعه آموزش و پژوهش با رویکرد فناوری انجام شد
پروژه آفتابگردان شایستگی، سامانه آزمون آنلاین و ایمن و اپلیکیشن کتاب نیمه دیجیتال (همراه کتاب) رونمایی شد.
به گزارش بسیج مهندسین فارس به نقل از فارس، در گردهمایی توسعه آموزش و پژوهش با رویکرد فناوری از کتاب نیمه دیجیتال به همراه اپلیکیشن موبایل و Mobile Learning(نرم  افزار یادگیری الکترونیکی همراه) ،سیستم کنترل هوشمند تردد و حضور و غیاب دانشپذیران ،مجله الکترونیکی وب و نرم افزار جدید پارس لوگو رونمایی شد. 

سعید سعادت مدیرعامل مجتمع فنی تهران با معرفی آخرین سامانه‌ها و پروژه‌های این مجتمع همچنین از نرم افزار جدیدی به نام آفتابگردان شایستگی رونمایی کرد و به اشاره به اینکه این نرم‌افزار با الگویی ایرانی اسلامی در زمینه شایستگی آماده شده است، ادامه داد: هر کسی باید در جایگاهی قرار بگیرد که شایستگی آن را داشته باشد که شرط لازم شایستگی بحث صلاحیت و شرط کافی آن قابلیت است و شایستگی تابعی از این دو مورد است  . 

وی همچنین از آماده شدن کتاب نیمه دیجیتال به نام مدیریت دانش خبر داد که برای اولین بار در کشور تهیه شده است.

 مدیرعامل مجتمع فنی تهران گفت: اقتصاد دانش محور یک شعار نیست بلکه یک رویکرد است و باید جامعه و به خصوص سازمان ها و دستگاهها به این سمت حرکت کنند.

وی همچنین از سامانه یادگیری همراه مجتمع با عنوان « ره توشه » خبر داد که این نرم افزار هنوز تجاری  نشده است

سعادت در ادامه با بیان اینکه یکی از مسائل مهمی که در آینده با آن مواجه خواهیم شد بحث شهروندان الکترونیکی است که در این زمینه نرم افزار پارس لوگو طراحی شده گفت: فرزندان ما باید  بتوانند از این فناوری استفاده کنند و  در برنامه پارس لوگو به کودکان آموزش خلاقیت و ایده پردازی داده می‌شود  که ضروری است در تمام مدارس ابتدایی این اقدامات نمایش داده شود .

مرضیه گرد معاون وزیر آموزش و پرورش در مراسم رونمایی از آخرین پروژه‌ها و سامانه‌های مجتمع فنی تهران با تاکید بر اینکه باور داریم برای دستیابی به کشور توسعه یافته نیازمند انسان های توسعه یافته هستیم که این انسان ها هم نیازمند آموزش توسعه یافته هستند گفت: امروز تاثیر فناوری را در زندگی فرزندان خود شاهد هستیم و باید با زبان این نسل با آن ها سخن گفت و کشوری متمدن اسلامی و با فرهنگ باید تغییر رفتار در شیوه های حرکتی و آموزشی داشته باشد.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکتهای مردمی با اشاره به همکاری با مجتمع فنی تهران در بخش دولتی اظهار امیدواری کرد که این اقدام به اقصی نقاط محروم جامعه توسعه پیدا کند و همچنین از تجربیات این مجتمع در جلسات کیفیت بخشی مدارس غیردولتی استفاده شود.

در این مراسم همچنین خانپور، مدیرکل  فنی و حرفه ای استان تهران با تقدیر از توفیقات این مجموعه در کارآفرینی تاکید کرد: بحث آموزش های مجازی  را به دلیل استفاده از بهترین اساتید ،افزایش حجم آموزش ،جذابیت و ارزیابی همسان و ارتباط گسترده دانشجو با اساتید و قابلیت ثبت و بازنگری باید با همت شما و اساتید با تجربه رونق دهیم و زمینه اشتغال پایدار را برای جوانان فراهم کنیم .

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: