کد خبر: ۶۵۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۶
با حضور بسیجیان پایگاه مقاومت شهدای کارگری مرودشت برگزار شد؛
اردوی جهادی روستاهای محروم بخش کامفیروز مرودشت با حضور اعضا پایگاه مقاومت شهدای کارگری شهرستان مرودشت برگزار شد.
به گزارش خبرنگار بسیج کارگری، اردوی جهادی روستاهای محروم بخش کامفیروز مرودشت با حضور اعضا پایگاه مقاومت شهدای کارگری شهرستان مرودشت برگزار شد.

فرمانده پایگاه مقاومت شهدای کارگری گفت:  هدف از این اردوی یکروزه کمک به اهالی روستا جهت برداشت محصولات کشاورزی  و همچنین نشست با دیگر اعضا پایگاه های سطح شهرستان و بحث و تبادل نظر با موضوع سبک زندگی اسلامی از دیدگاه امام رضا (ع) و کلاس امداد و نجات بوده است .

وی افزود: بخشی از خدمت رسانی بسیج کارگری در این اردوی های جهادی، در قالب های فرهنگی و آموزشی ارائه می شود و به عنوان نمونه عیادت از بیماران، دیدار با خانواده شهدا مخصوصا شهدای کارگر و نیز نیازمندان روستا و ارائه خدمات در زمینه پزشکی و امداد و نجات در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه در نظر بسیجیان کارگر، خدمت رسانی در اردوهای جهادی فریضه است گفت: اردوی جهادی باید به یک فرهنگ دینی کشور تبدیل شود تا هرکس که توانایی خدمت رسانی به هم نوعان خود در مناطق محروم را دارد، کوتاهی نکند.

در پایان سعیدی عمادی تاکید کرد: یکی از اهداف این اردوهای جهادی حرکت در مسیر انقلاب اسلامی است و  حرکت های جهادی موجب می شود تا ساکنان مناطق محروم و مستضعفین کشور به آینده امیدوار باشند و بدانند آن ها را فراموش نکرده ایم.

انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: