يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۴:۳۷:۳۷
کد خبر: ۶۵۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵
باحضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزارشد:
مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان فارس درجلسه شورای عالی قشر بسیج هنرمندان فارس حضور یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج هنرمندان فارس، پنجمین جلسه شورای عالی قشر بسیج هنرمندان فارس با حضور دکتر بهزاد مریدی، مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی فارس و مسئول سازمان بسیج هنرمندان فارس واعضای این شورا برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه دکتر سعیدگودرزی، رئیس شورای عالی قشر بسیج هنرمندان فارس به معرفی و تشریح فعالیت های این شورا پرداخت.

گودرزی با اشاره به جایگاه و وظایف شورای عالی قشر بسیج هنرمندان بیان داشت: این شورا درجایگاهی قرار دارد که می تواند چالش ها و آسیب های فرهنگی و هنری و ارتباط فرهنگی که در برون سازمان وجود دارد را رصد نماید.

این استاد دانشگاه با اشاره به توانمندی های شورای عالی قشر بسیج هنرمندان فارس اظهار داشت: اعضای این شورا متشکل از افراد برجسته وتحصیلکرده و هنرمندان مطرحی است که در حیطه های آموزشی و پژوهشی دارای مقالات علمی در سطح بین المللی وتولیدات هنری هستند.

 

گودرزی در ادامه تصریح نمود: با تعامل و ارتباط هنری بیشتر بین سازمان بسیج هنرمندان فارس واداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی فارس می توان به فضای گفتمان هنردینی و انقلابی دست یافت. 

 

انتظار از این شورا سیاستگذاری و تبیین سیاست های فرهنگی هنری است

دکتر بهزاد مریدی، مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان فارس در نشست شورای عالی قشر بسیج هنرمندان فارس با اشاره به آسیب های فرهنگی، هنری، اجتماعی استان فارس بیان داشت: ما بیشتر از آنچه که در اجرا نیازمند یاری باشیم در حوزه نظری و سیاستگذاری نیازمند یاری هستیم و معتقدم که شورای عالی قشر بسیج هنرمندان فارس می تواند در حوزه سیاستگذاری های فرهنگی و هنری استان نقش بسزایی داشته باشد.

 

این مدیر فرهنگی در بخشی از سخنان خود با اشاره به تفاوت آرا وسلایق در استان تصریح نمود: این بسیار خوب است که شورای عالی قشر بسیج هنرمندان فارس توانسته با تفاوت سلایق دور یک میز بنشینند و برهمین اساس است که  انتظار و اصرار ما از این شورا نه فقط در تولید آثار هنری بلکه سیاستگذاری و تبیین سیاست های فرهنگی هنری استان فارس می باشد.

 

مریدی در ادامه افزود: شورای عالی قشر بسیج هنرمندان فارس توانایی برگزاری کارگاه‌های آموزشی وپژوهشی را دارد و ما از اجرای برنامه های کارگاهی وپژوهشی با همان نگاه آسیب شناسانه باشد استقبال می کنیم زیرا کار ریشه ای است و بسیج هنرمندان فارس نیز توانایی وظرفیت فعالیت در این حوزه را دارد که با اقدام ارزشمند در این راستا فضای فرهنگی هنری استان نیز تاثیرمی پذیرد.

 



 انتهای پیام/224224

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: