يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۵:۴۴:۵۱
کد خبر: ۶۹۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۵
ایوبی:
رئیس سازمان سینمایی کشور گفت: بسیج هنرمندان یک فرصت استثنایی است که در بخشهای مختلف وزارت ارشاد میتوان از قابلیتهای آن استفاده نمود .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج هنرمندان فارس و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی سیمرغ، حجةالله ایوبی در حاشیه همایش مدیران بسیج هنرمندان و فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی گفت: بسیج هنرمندان و هنرمندان بسیجی بخشی از پیکره بزرگ سینما و فرهنگ و هنر کشور است وبا توجه به دسترسی‌هایی که بسیج در بخش نیروهای متخصص بصیرو مومن وانقلابی دارد وبا وجود دفاتری که در تمام نقاط کشور دارد یک فرصت بسیار مبارک برای فرهنگ وهنر کشور خواهد بود.

 

رئیس سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: شناسایی چهره های نخبه و استعدادهایی که باورمند هستند به ارزشهای جامعه و اعتقاد راسخ به انقلاب دارند یکی از قایلیتهای بسیج بوده و بسیج نقش بسیار ارزنده ای در شکوفایی هنر ویا کمک به شناسایی افراد و همکاری مناسب در برنامه ها و جشنواره ها میتواند داشته باشد.

 

وی بسیج هنرمندان را یک فرصت استثنایی دانست که در بخشهلی مختلف وزارت ارشاد می‌توان از قابلیت آن استفاده کرد.

 

ایشان ضمن بیان دیدگاههای خود در خصوص صدور فرهنگ و هنر ایرانی اسلام به جهانیان از دغدغه های بجای جامعه دلسوز و مخصوصا بسیجیان پیرامون مسائل فرهنگی هنری خبر داد و ضمن ابراز خرسندی از برگزاری اینگونه جلسات خواستار ادامه آن با حضور فرهیختگان و هنرمندان بسیجی در آینده نزدیک شد .

 

 

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: