دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۳:۲۶:۲۹
کد خبر: ۶۵۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶
گودرزی:
رئیس شورای عالی قشر بسیج هنرمندان فارس گفت: این شورا با توانمندی های خود و همکاری دیگرنهادها بدنبال اعتلا بخشیدن به فرهنگ و هنر استان می باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج هنرمندان فارس، سعید گودرزی، رئیس شورای عالی قشر بسیج هنرمندان فارس در نشست شورای عالی قشر بسیج هنرمندان فارس که با حضور دکتر بهزاد مریدی، مدیرکل فرهنگ و هنر ارشاد اسلامی استان فارس برگزارگردید بیان داشت: شورای عالی قشر بسیج هنرمندان درجایگاهی قرار دارد که می تواند چالش ها و آسیب های فرهنگی و هنری و ارتباط فرهنگی که در برون سازمان وجود دارد را رصد نماید.


گودرزی افزود: این شورا با دستگاه های متعددفرهنگی هنری ارتباط یافته است و با مطالعات نظری ومیدانی توانسته آسیب ها وتهدیدات را شناسایی نماید. 

 

گودرزی ضمن بیان این مطلب که دعوت از شخصیت های کلان فرهنگی یکی از مواردی است که این شورا در دستورکارخود قرار داده است ابراز داشت: شورای عالی قشر بسیج هنرمندان فارس بنا برفرمایشات رهبر انقلاب وشعار سال" دولت ملت، همدلی وهمزبانی" که ایشان عنوان داشته اند، بدنبال ارتباط وتفاهم بین این نهادها ودستگاه های متولی فرهنگ وهنر استان می باشد.

گودرزی در ادامه تصریح نمود: با تعامل و ارتباط هنری بیشتر بین سازمان بسیج هنرمندان فارس واداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی فارس می توان به فضای گفتمان هنردینی و انقلابی دست یافت. 

 

این استاد دانشگاه با اشاره به توانمندی های شورای عالی قشر بسیج هنرمندان فارس اظهار داشت: اعضای این شورا متشکل از افراد برجسته وتحصیلکرده و هنرمندان مطرحی است که در حیطه های آموزشی و پژوهشی دارای مقالات علمی در سطح بین المللی وتولیدات هنری هستند.

 

گودرزی اضافه داشت: برخی گمان می کنند که بسیج هنرمندان در جبهه‌ای قرار گرفته است و تنها در برخی موضوعات ورود پیدا می کند در صورتی که ما بدنبال هنر انقلابی هستیم و هر جایی که خلاء وجود دارد ورود پیدا می کند، در واقع بسیج هنرمندان پاسدار ارزشهای انقلاب در حوزه هنر می باشد.

گودرزی با اشاره به توانمندی شورای عالی قشر بسیج هنرمندان فارس در سه حیطه آموزشی، تحقیقی وتولید عنوان داشت: این شورا نیز بدنبال اعتلا بخشیدن به فرهنگ و هنر استان می باشد که با توانمندی های خود و همکاری دیگر نهادها امیدوار است تا به این هدف مهم دست یابد.

 

گودرزی افزود: این شورا با ایجاد تفاهم نامه ای ساختاری می تواند بادیگر نهاد های فرهنگی هنری همکاری نماید. 

 

 

 


 انتهای پیام/224224

 

 

 

 

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: