گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۶۵۶۸۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴
تا 20 مهر ماه تمدید شد
سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس مسابقه‌ای با عنوان اگر من در زمان جنگ بودم..... برگزار می کند و از تمامی شما بسیجیان دعوت می کند که در این مسابقه شرکت کنید و به نویسنده بهترین جمله جوایز نفیسی اهدا می کند.
تقریبا سی و شش سال پیش یه آدم از خدا بی خبری  چنین روز هایی به فکر خودش اجازه داد که خیال حمله به ایران و تصرف ی هفتگی ایران رو کنه، نه خودش تنها هم  با کل دنیا یعنی میخوام براتون بگم کل دنیا پشتش بودند و حمایتش می کردند با کلی نیرو و اسلحه و مهمات و همه چی خلاصه!
اما از بزرگ مردان کوچک ما خبر نداشت، خبر نداشت که ایران دلیرانی داره مث حسین فهمیده، مهرداد عزیز اللهی، همت ها، باکری هایی،خرازی ها،فرشته ها!
همون باغیرت ها ؛ همون هایی که ناموس و خاکشون براشون مهم بود،نذاشتن چنین اتفاقی بیفته و این خیال پلید رو با خودش به گور برد؛همون بچه هایی که مرد بودند؛همون بچه هایی که جواب هل من ناصر امامشون،رو خوب دادند؛ و امام  روح الله رو تنها نذاشتن و مردانه پشتش بودند؛همون هایی که جون دیگه براشون معنا نداشت دیگه اسم کشور و خاک و وطن و دین و ناموس وسط بود؛همون هایی که دیگه براشون معنا نداشت شیعی اند یا سنی،مسلمانند یا کلیمی؛ همون هایی که آقاشون گفت من آرزو می کنم با بسیجیانم محشور گردم، بله همون بچه بسیجی ها.
حالاامروز من و تو بچه بسیجی فقط بنویسم که " اگر من در زمان جنگ بودم " فقط بنویسیما عمل بمونه ان شا الله برای نبرد با اسرائیل فقط بنویسیم " اگر من در زمان جنگ بودم....... "

سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس مسابقه‌ای با عنوان  اگر  من در زمان جنگ بودم..... برگزار می کند و از تمامی شما بسیجیان دعوت می کند که در این مسابقه شرکت کنید و به نویسنده بهترین جمله جوایز نفیسی اهدا می کند.
شما بسیجیان عزیز تا 20 مهرماه  فرصت دارید جملات زیبای خود را برایمان ارسال کنید.  یا در شبکه های اجتماعی به شماره 09013380827 همراه با مشخصات ارسال کنید.

مسابقه اگر من در آن زمان بودم......

نام:
ایمیل:
* نظر: