شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۳:۰۷:۳۷
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۶۵۹۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳
ویژه نامه
امروز شما در این صفحه میهمان ویژه پایگاه اطلاع رسانی بسیج مهندسین فارس خواهید بود . لطفا نظر خود را اعلام فرمایید تا هر چه بیشتر در بهبود آن کوشا باشیم.
به گزارش بسیج مهندسین فارس،عید بزرگ مسلمین بر شما مهندسین بسیجی مبارک باد .امروز عید را در کنار شما  و خانواده های گرامیتان هستیم و منتظر نظرات شما برای  تهیه چنین ویژه نامه هایی . از همکارانی که علاوه بر ارایه نظر و ایده مایل به همکاری نیز باشند سپاسگزار خواهیم بود.

معیارهای شیعه واقعی از نظر پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله

قالَ رَسُولُ اللّه ِ صلي الله عليه و آله: يا عَلىُّ! شيعَتُكَ اَلَّذينَ يَخافُونَ اللّه َ فِى السِّرِ وَالْعَلانيَةِ. يـا عَلىُّ! شيعَتُكَ اَلَّذينَ يَتَنافَسُونَ فِى الدَّرَجاتِ، وَيَلْقَونَ اللّه َ وَ لاحِسابَ عَلَيْهِمْ. يا عَلىّ! أعْمالُ شيعَتُكَ تُعْرَضُ عَلَىَّ فىكُلِّ جُمُعَةٍ؛ فأَفْرَحُ بِصالِحِ أعمالِهِمْ وَ أَسْتَغْفِرُ لِسَيِّئاتِهِم.

پيامبر اكرم صلي الله عليه و آله فرمود: اى على! شيعه تو، كسانى هستند كه در آشكار و نهان، از خدا مى ترسند. اى على! شيعه تو، كسانى هستند كه [در قيامت] در طىّ درجات، از هم سبقت مى گيرند، و خدا را ملاقات مى كنند در حالى كه حسابى ندارند [و چيزى بدهكار نيستند] اى على! اعمال شيعه تو، هر جمعه، به من عرضه مى شود؛ من، از كارهاى نيك آنان، خوشحال مى شوم و براى كارهاى ناشايست آنان، استغفار مى كنم.



قدر دانی بزرگ اللهی (کلیپ)

عید غدیر فرخند باد


سخنرانی آیت الله جوادی آملی درباره عظمت عید «قربان»  در بیان قرآن و روایات (3:23) دریافت فایل صوتی با یک صلوات
عید غدیر بر مهندسین بسیجی فذخنده باد


 کتاب صوتی برای کودکان عزیز
قصه کوکانه «عرفان کوچولو صبح که از خواب بیدار شد دید مادرش در خانه نیست. عرفان به دنبال مادرش می گشت که متوجه شد از حیاط صدا می آید، عرفان به حیاط می رود و متوجه می شود امروز عید قربان است...» (11:51) دریافت فرمایید با یک صلوات
عید غدیر بر مهندسین بسیجی فذخنده باد

کلیپ حج را دریافت نمایید

عید غدیر فرخند باد




/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: