کد خبر: ۶۶۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۶
با حضور مسئولین؛
مراسم کلنگ زنی ساختمان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان مهر در هفته دفاع مقدس برگزار گردید.
به گزارش خبرنگار بسیج کارگری، مراسم کلنگ زنی ساختمان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان مهر در هفته دفاع مقدس برگزار گردید.

این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه ، فرماندار شهرستان مهر،  شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مهر برگزار شد.

 علوی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان مهر ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس و نیز یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس، وظایف، رسالت و مسئولیت های این اداره را تشریح کرد.

وی در ادامه گفت:  مهمترین وظیفه این اداره به عنوان دبیر کارگروه اشتغال شهرستان کمک به اشتغال و سرمایه گذاری می باشد که متعاقب آن رونق و توسعه ایجاد می گردد.

علوی از کمک و مساعدت فرماندار برای اختصاص یک میلیارد ریال اعتبار اولیه برای احداث ساختمان تشکر و نیز از شورای شهر وشهردار شهر مهر به جهت تامین یک قطعه زمین به متراژ 800 متر مربع در مکانی مناسب جهت این اداره تقدیر به عمل آورد.

در ادامه برنامه فرماندار شهرستان مهر نیز با تبریک هفته دولت از مشکلات عمده اکثر ادارات شهرستان از نداشتن ساختمان اداری و زمینی برای احداث اداره انتقاد کرد.

موسوی فرماندار مهر با تاکید بر اینکه اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی یک نهاد حاکمیتی و مهم می باشد و شایسته است همه کمک کنیم تا به زودی ساختمان اداره ساخته و تکمیل شود، گفت: اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی نقش مهمی در رشد و توسعه شهرستان ایفاء می کند و به بهبود کیفیت ارائه خدمات به ارباب رجوع، کارگران، و کارفرمایان و تعاونگران کمک می کند.

انتهای پیام/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: