کد خبر: ۶۶۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۰
فرمانده پايگاه مقاومت بسيج سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس:
حسنی از برگزاری نمایشگاه‌ عكس بسيجيان ورزمندگان 8 سال دفاع مقدس در محوطه ورودي ساختمانهاي سازمان و انجام ساير برنامه ها خبرداد.
به گزارش خبرنگار بسیج کارگری، فرمانده پايگاه مقاومت بسيج سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان فارس در راستای هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی مغتنم برای انتقال ارزشهای ایثار و شهادت به نسل جوان و نهادینه کردن فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت است.

فرمانده  پایگاه مقاومت بسیج  سازمان  صنعت، معدن و تجارت استان فارس از برگزاری نمایشگاه‌ عكس بسيجيان ورزمندگان 8 سال دفاع مقدس در محوطه ورودي ساختمانهاي سازمان و انجام ساير برنامه ها خبرداد.

مهدي حسني با اعلام برنامه هاي سازمان  همزمان با هفته دفاع مقدس، گفت: در راستاي گراميداشت هفته دفاع مقدس وياد آوري رشادتها و جانفشانيهاي ايثارگران برنامه هاي فرهنگي و اجتماعيپ از جمله  مراسم عطرافشاني و غبار روبي از مهم ترين برنامه هاي هفته دفاع مقدس است. ودر كنار آن  دیدار با خانواده های شهدا، غبار روبی از گلزار شهدا و برپایی  همایش و مسابقات ورزشی از ديگر برنامه هاي اولويت دار اين هفته است .

حسني با اشاره به ضرورت برپایی پرشور برنامه‌های هفته دفاع مقدس گفت: سازمان  صنعت، معدن و تجارت  استان فارس همزمان با 31 شهریور و آغاز هفته دفاع مقدس اقدام  به برپایی نمایشگاه‌ عكس  رشادتها ودلاوريهاي بسيجيان ورزمندگان 8 سال دفاع مقدس  در محوطه ورودي سازمان نمود.

حسني با اشاره به اينكه اهداء  خون و ديدار با خانواده معظم  شهدا وايثارگران وجانبازان وآزادگان ورزمندگان  از دیگر برنامه‌های این سازمان  برای بزرگداشت ایام دفاع مقدس است، افزود: از سازمان انتقال خون دعوت کرده‌ایم تا با همکاری آنها به عنوان یک امر معروف و سنتی حسنه‌ در ساختمان هاي برادران شهيد ايزدي وشهيد امين زاده  سازمان  صنعت ومعدن وتجارت حضور يافته و از بین معاونین و مدیران و كارشناسان وهمكاران ، افراد داوطلب، اهدای خون صورت گیرد.

فرمانده پايگاه مقاومت بسيجسازمان صنعت ، معدن وتجارت استان فارس گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی مغتنم برای انتقال ارزشهای ایثار و شهادت به نسل جوان و نهادینه کردن فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت است.

وی با تاکید برمشارکت حداکثری در برگزاری باشکوه مراسم این هفته تصریح کرد: باید در برپایی برنامه های بزرگداشت دفاع مقدس زمینه فعالیت و حضور همه صنعتگران ، توليد كنندگان واصناف و بازاريان و جوانان فراهم شود.

حسني اضافه کرد: این برنامه ها با هدف گرامیداشت یاد وخاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و ایجاد زمینه ای جهت شناخت و درک هرچه بیشتر دلاوری ها و رشادت های رزمندگان به اجرا گذاشته می شود.

فرمانده پايگاه مقاومت بسيج سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان فارس همچنین گفت: باید در هفته دفاع مقدس ، فرهنگ ایثار و شهادت رزمندگان آن دوران به نسل جدید منتقل کرده و آنها را با روحیه جهادی آن زمان آشنا کنیم. وي در ادامه افزود: امروز ما هفته دفاع مقدس را جشن می گیریم تا با برنامه های متنوع ، یاد و خاطره آن عزیزان را گرامی بداریم.

 حسني بیان کرد: نهادینه شدن فرهنگ دفاع مقدس در جامعه امری ضروری است چرا که جنگ هشت ساله به دلیل اخلاص رزمندگان و ولایت پذیری محض ملت و ایثارگران مبدل به دفاع مقدس شد و جامعه امروزی نیاز به تبیین این گونه فرهنگ ها و شاخص ها دارد.

انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: