جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۵:۴۶:۳۸
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۶۶۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۱
با پایداری و مقاومت ملت ایران در طول هشت سال دفاع مقدس، روح خودباوری دوباره به ملت ایران و کشورهای منطقه بازگشت و ملت های مستضعف جهان با پیروزی ایران در جنگ، امید تازه ای به خود گرفتند و روح خودباوریشان دوباره جان تازه ای گرفت.
به گزارش بسیج مهندسین فارس،مهندس محمدجعفر شفیعی مسئول بسیج مهندسین کازرون ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌ها و دلاور مردی‌های تمامی شهیدان والامقام، رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور خوبی برای غرور ملت ایران است که توانست با تکیه بر ایمان و پیروی از ولایت فقیه بر استکبار و قدرت های جهان پیروز شود.

مهندس شفیعی عنوان نمود: اگر امروز می بینیم که  تمام کشورها به حقانیت جمهوری اسلامی ایران اذعان می کنند و در عرصه بین الملل موفقیت و دستاوردهای بزرگی نصیب ملت ایران شده است، بدون شک مرهون مجاهدت رزمندگان و شهدای گرانقدری است که با مهر وجودشان طومار ظلمت و خشونت را در هم نوردیدند.
مسئول بسیج مهندسین کازرون تصریح کرد: این دوران پرشکوه و باعظمت، جلوه کاملی از اقتدار مردم ایران بود و به وضوح در برگیرنده پیام بزرگی به همه مردم جهان بود.

مهندس شفیعی با اشاره به اینکه در جنگ تحمیلی، دوست و دشمن مشخص شد، افزود: در جنگ تحمیلی دست قدرت لایزال الهی را مشاهده کردیم که رزمندگان با تجهیزات محدود و کم در برابر دنیا ایستادگی کردند.

مسئول بسیج مهندسین کازرون افزود: با پایداری و مقاومت ملت ایران در طول هشت سال دفاع مقدس، روح خودباوری دوباره به ملت ایران و کشورهای منطقه بازگشت و ملت های مستضعف جهان با پیروزی ایران در جنگ، امید تازه ای به خود گرفتند و روح خودباوریشان دوباره جان تازه ای گرفت.

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: