گزارش
22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
bolet22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
bolet22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
کد خبر: ۶۶۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹
رئيس سازمان بسيج رسانه فارس اعلام كرد:
رئيس سازمان بسيج رسانه استان فارس گفت: نفرات برتر اولين دوره جشنواره مطبوعات و رسانه‌هاي دفاع مقدس كه در سطح استاني برگزار شد، نهايي شده‌اند.
ميلاد اميري‌نژاد شنبه 4 مهر در جمع خبرنگاران افزود: پس از اعلام فراخوان اولين جشنواره رسانه و دفاع مقدس استان فارس، بيش از 500 اثر به دبيرخانه ارسال شد كه در ميان آثار، توليداتي از ساير استان‌هاي كشور نيز وجود داشت.

اميري‌‌نژاد با بيان اينكه در مقايسه با جشنواره‌هاي همطراز و بدون محدوديت موضوعي، استقبال از اين جشنواره بسيار مطلوب بوده است، گفت: در احصاء اوليه آثار و با توجه به محوريت‌هايي نظير موضوع، محدوده زماني توليد آثار و استاني بود، حدود 200 اثر كنار گذاشته شد.

وي ادامه داد: آثار براي داوري به پنج استاد برجسته كشور در حوزه رسانه، تحويل داده شد تا دقت كافي در حوزه داوري نيز لحاظ شود.

اميري‌نژاد با بيان اينكه، رضائيان، فرقاني، صديقي، رفعتي و قاضي‌زاده، پنج داور اين دوره از جشنواره بوده‌اند، گفت: هيئت محترم داوران پس از بررسي آثار، نفرات برتر در بخش‌هاي مختلف را با توجه به مجموع نمرات كسب شده هر اثر در شاخص‌هاي تعيين شده، انتخاب و به دبيرخانه معرفي كرده‌اند.

رئيس سازمان بسيج رسانه استان فارس گفت: در نهايت 25 نفر از شركت كنندگان در رشته‌هاي مختلف، سرمقاله، يادداشت، مصاحبه، گزارش، خبر، تيتر، عكس و صفحه آرائي و همچنين بخش ويژه، مشخص شده‌اند.

اميري‌نژاد در عين‌حال كه تمام آثار را خوب ارزيابي مي‌كرد، گفت: با توجه به تعريف شاخص‌هايي توسط هيئت داوران، در بعضي از رشته‌ها، نفرات اول يا حتي دوم نداشتيم و در بعضي رشته‌ها نيز تنها آثاري شايسته قدرداني اعلام شده است.

وي با بيان اينكه اختتاميه نخستين جشنواره رسانه و دفاع مقدس استان فارس، روز دوشنبه ششم مهرماه در سالن مركز اسناد و كتابخانه ملي در شيراز برگزار مي‌شود، گفت: اميدواريم با توجه به استقبال رئيس سازمان بسيج رسانه كشور و حمايت‌هاي دائمي فرمانده سپاه فجر فارس، در آينده اين جشنواره در سطح ملي و با محوريت استان فارس برگزار شود.

اميري‌نژاد با قدرداني از تمام رسانه‌ها و فعالان رسانه استان فارس گفت: مراحل آماده‌سازي كتاب گزيده آثار جشنواره مطبوعات و رسانه‌هايدفاع مقدس آغاز شده است و در مراسم اختتاميه، ماكت اين كتاب رونمايي خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: