گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۶۶۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰
بمناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد؛
همزمان با هفته دفاع مقدس همایش رزمندگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس با حضور کارکنان اداره آموزش و پرورش مسئولین بسیج دانش آموزی و سپاه ناحیه مرودشت در آموزش و پرورش مرودشت برگزارشد.
به گزارش روابط عمومی بسیج دانش آموزی فارس در مرودشت، همزمان با هفته دفاع مقدس همایش رزمندگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس با حضور چراغی مدیر آموزش و پرورش شهرستان مرودشت و سرهنگ محمدی فرمانده سپاه پاسداران و مسئولین بسیج دانش آموزی در آموزش و پرورش مرودشت برگزارشد.

در این مراسم مرتضی چراغی رئیس اداره آموزش و پرورش مرودشت طی سخنانی هفته دفاع مقدس را یکی از مهم ترین سندهای افتخار آمیز ملت ایران دانست و آنرا فرصت خوبی برای یادآوری  ارزش های دفاع مقدس یادآور شد.
 وی افزود: در این شرایط بسیار حساس نیازمند چنین برنامه هایی می باشیم که در راستای ارتقای بصیرت صورت گیرد .
مدیر آموزش و پرورش مرودشت در ادامه تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس رزمندگان قدرت پوشالی مستکبران را شکستند و این دفاع مقدس برگ زرینی در انقلاب اسلامی ما است . امروز کسانی که در انتقال فرهنگ ایثارگری و شهادت کوتاهی داشته باشند خیانت به ارزرش های دفاع مقدس نموده اند و همه باید برای نشر این ارزش ها تلاش فراوان نماییم .
فرمانده سپاه ناحیه مرودشت با اشاره به رشادتهای رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس بیان داشت: جنگ ایران و عراق از لحاظ استراتژیک یکی از مهمترین برخوردهای نظامی دوران معاصر بود که منافع تقریباً همه کشورهای جهان را بدون استثنا تهدید کرد و تأثیر مستقیم آن بر کشورهایی وارد شد که بیشترین ذخایر نفتی جهان را داشتند.
علی محمد محمدی افزود: با تکیه بر نیروی ایمان و اراده جوانانی از جان گذشته که آرمانشان شهادت بود توانستیم این نبرد نابرابر را پیروزمندانه سپری کنیم و اکنون زمان پاسداشت همه جانبه دستاوردهای بزرگ جنگ است .
این مراسم با تقدیر از رزمندگان دفاع مقدس پایان یافت.





224224.6
نام:
ایمیل:
* نظر: