جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۴۶:۳۳
کد خبر: ۶۷۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهر:
رمز موفقیت ما در طول سی و شش سال انقلاب مقاومت اسلامی بوده که ما در مقابل ظلم و جور و استکبار انجام دادیم،مقاومت اسلامی یعنی این که ما در مقابل اسلام آمریکایی،اهداف اسلام ناب محمدی را پیاده سازی کنیم.

به گزارش تنویر سرهنگ دوم پاسدار مهدی قادری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهر در جمع مسئولان فرهنگی حوزه ها و پایگاه ها که با موضوع اقتصاد مقاومتی در نماز خانه ناحیه مهر برگزار شده بود اظهار داشت:

ده روز است که جامعه اسلامی و جهان اسلام در غم و ماتم بسیار بزرگ و دردناکی قرار دارد،کشته شدن حجاج بی گناهی که برای فریضه حج به خانه خدا مشرف شده بودند.

وی ادامه داد: و این از بدبختی های جهان اسلام است که مدیریت خانه خدا و بیت الله الحرام،حرم امن الهی به عهده کسانی است که خائنین به حرم امن الهی هستند که در ظاهر مسلمان ولی در باطن و در رفتار و عمل بد تر از یهودند.

سرهنگ دوم پاسدار مهدی قادری افزود: به نوعی این خون مظلومان ریخته شده در یمن،عراق،سوریه و سایر بلاد اسلامی گریبان گیر آل سعود شده و اگر هزینه ای جهان اسلام داد و در کشور ما هم بالغ بر 460نفرکشته تا کنون اعلام شده ولی هزینه سنگین تری را دولت آل سعود داد که تمام دنیا،مسلمانان و عزیزان اهل سنت به این موضوع واقف شدند که این ها کفایت کافی برای اداره کشور و جهان اسلام ندارند،افکار زنده دنیا بیدار شده و آل سعود باید جواب گوی افکار دنیا باشند.

فرمانده سپاه مهر با توجه به عید غدیر گفت: در صلوات شعبانیه داریم که" الفلک الجاریه فی اللجج الغامره یامن من رکبها و یغرق من ترکها المتقدم لهم مارق و المتاخر عنهم زاهق و الازم لهم لاحق" خلاصه این دعا این است که اهل بیت مانند کشتی هستند در گرداب ها هر کس سوار بر این کشتی شود نجات پیدا می کند و هر کس که سوار نشود یا نیم راهه پیاده شود غرق می شود،اگر کسی جلو تر از اهل بیت حرکت کند در راه باطل است و اگر کسی عقب تر حرکت کند مسیرش اشتباه است پس باید ملازم اهل بیت بود و پا جا پای ایشان گذاشت تا بتوانیم مسیر را طی کنیم.

وی در تکمیل سخنان خود بیان داشت: مغز حادثه غدیر این است،کسانی که از ولایت عقب مانده اند باید خود را برسانند و کسانی که از ولایت جلو زدند باید برگردند و خود را با ولایت تنظیم کنند.

سرهنگ قادری اضافه کرد: ما بعد از هزار و چهارصد سال حکومت اسلامی را که بر مبنای ولایت باشد که آرزوی خیلی از پیامبران و ائمه بود تشکیل دادیم و این حکومت اسلامی یک ویژگی دارد که حول محور ولایت فقیه اداره می شود با مدیریت فردی که با ویژگی های خاصی که دارد نه بر مبنای هوای نفس بلکه بر مبنای مصلحت مردم و جامعه اسلامی مدیریتی عادلانه دارد و یک مجتهد جامع شرایط آگاه،بیدار و بصیر این جامعه را هدایت می کند.

وی اظهار داشت:رمز موفقیت ما در طول سی و شش سال انقلاب،مقاومت اسلامی بوده که ما در مقابل ظلم و جور و استکبار انجام دادیم.

مهدی قادری گفت: مقاومت اسلامی یعنی این که ما در مقابل اسلام آمریکایی،اهداف اسلام ناب محمدی را پیاده سازی کنیم، ما در سایه سار انقلاب اسلامی بوده که توانستیم بعد از سی و شش سال از دیوار بلند اراده های دشمنان عبور کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهر در پایان گفت: ما در بعد اقتصادی هم باید مقاومت داشته باشیم و اقتصاد مقاومتی یعنی اقتصادی که در صورت تکانه های شدید اقتصادی در دنیا خدشه ای بر اقتصاد ما وارد نشود،در حال حاضر ما در بعد اقتصادی مشکل داریم،دلار را بالا و پایین می کنند،تولید نفت را کم می کنند، موجی از بحران در کشور ما ایجاد می شود که باید برای حل این مشکل با توجه به فرمایشات رهبر انقلاب در پی عملی کردند اقتصاد مقاومتی باشیم.ان شاءالله
نام:
ایمیل:
* نظر: