گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۶۷۶۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۲
در آستانه نهضت ما زنده ایم منتشر شد؛

در آستانه بیست و پنجم مهرماه، روز برگزاری طرح نهضت ما زنده ایم، بیانیه این نهضت منتشر گردید. متن بیانیه به این شرح است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

یکی از مهم ترین مسئولیت هایتان امروز این است که نقش زن را از دیدگاه اسلام ترسیم کنید.

مقام معظم رهبری مدظله العالی

سلام و صلوات خدا بر پیامبر رحمت، حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) و خاندان اطهرش(ع) که آیه آیه ی وجودشان مفسر "نورٌ علی نور" و هدایتگر بشریت به سرمنزل سعادت و شهادتند. شهادتی از جنس "احلی من العسل" و سعادت و قربتی تا بی نهایت خدایی شدن و حقیقت "ما رأیت الا جمیلا" .

سلام و صلوات خدا بر رهروان طریق ولایت که با شور حسینی و شعور زینبی، بصیرتی فاطمی را می آفرینند.

سلام و صلوات خدا بر شیر زنانی که رسم بزرگ منشی را از بزرگ بانوی صبر عالم، حضرت زینب(س) آموختند و با بصیرت نافذ، سیرت آن مطهره را هدایتگر زندگی خود نمودند و مصداق عینی "المومن کالجبل الراسخ لا یحرکه العواصف" گشتند. همان شیر زنانی که در دفاع از حریم ولایت با عفت، شجاعت، احساس مسئولیت و عطوفت و شکوه و اقتدار فاطمی و زینبی، هم در سنگر پرورش فرزندان صالح و هم در تقویت نظام خانواده و هم در سنگر رزم و دفاع جانانه در برابر دشمنِ تا بن دندان مسلح، با حفظ حجاب و عفاف و پاکدامنی درخشیدند و همچنان نیز می درخشند. همان اسوه های بی بدیل و نستوهی که در برابر یاوه گویی های شرق و غرب مبتنی بر نسبت دادن تفکر متحجر به زنان مسلمان و همچنین اشاعه تفکرات فمنیستی و ترویج و تبلیغ بی بند و باری های زنان در جامعه، توانستند با تأسی از کوثر قرآن حضرت فاطمه زهرا(س) و روشنگر مکتب عاشورا حضرت زینب(س) مشت محکمی بر دهان آن یاوه گویان کوبیدند و تحت لوای حریم ولایت برای جهانیان معرّف الگوی ناب بانوی مسلمان باشند.

نه اسارت منطق آنان را در هم می شکند و نه طوفان تبلیغاتی همه جانبه فرهنگی شرق و غرب؛ آری حجاب مصونیت آنان است و تربیت نسل صالح منتظر، ماموریت الهی آنان؛ عزم آنان خطابه زینبی(س) است و جزمشان نشان دادن هویت متعالی بانوی مسلمان در صدور انقلاب اسلامی به جهان.

ما دختران ایران اسلامی نیز با تاسی و الگوگیری از زنان و دختران شهیده همچون ایران قربانی، طیبه واعظی و اسوه زینبی امروز آزاده سرافراز خواهر معصومه آباد، همصدا با فریاد مقتدرانه زنان مسلمان در گوشه گوشه ی جهان، اینچنین غریو خود را به گوش مستکبران عالم خواهیم رساند که:

ما با ولایت زنده ایم .............. تا زنده ایم رزمنده ایم

و من الله التوفیق

جامعه دختران " نهضت ما زنده ایم " استان فارس - 1395/7/25


انتهای پیام/224224
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 0
انتشار یافته: 1
مسافر
|
Iran, Islamic Republic of
|
11:18 - 1394/07/22
0
0
سلام خیلی خوبه این چنین طرحی دارید اما شمایی که میگین با ولایت زنده ایم ... ولی ما دغدغه جنگ نرم دارند شما برای حجاب دختران چه کردید توی شهرتون؟
نام:
ایمیل:
* نظر: