کد خبر: ۶۷۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷
همتی در همایش ارتباط صنعت و دانشگاه؛
همتی گفت: مقدمات انتقال کارخانه سیمان به شهرستان خرامه فراهم شده که باید هرچه سریع‌ تر عملیاتی شود.
به گزارش خبرنگار بسیج کارگری، همایش یک روزه "ارتباط صنعت و دانشگاه در کارآفرینی و توسعه استان فارس به همت اتاق بازرگانی شیراز و دانشکده فنی‌وحرفه‌ای شهید باهنر شیراز برگزار شد.

علی همتی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس، در این سمینار با اشاره به مشکلات زیست محیطی کارخانه سیمان شیراز گفت: مقدمات انتقال این کارخانه به شهرستان خرامه فراهم شده که باید سریع‌تر عملیاتی شود.

وی عنوان کرد: بزرگ‌ترین مشکل واحدهای صنعتی استان مربوط به بانک‌ها و مسائلی همچون سرمایه در گردش، سرمایه ثابت، صدور ضمانت‌نامه و ورود به فهرست سیاه بانک‌ها و ممنوع‌الخروجی فعالان صنعتی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: 5.7 مشکلات صنایع استان مربوط به مسایل مالیات، 4.3 مشکلات در ارتباط با تامین اجتماعی، 2.6 در ارتباط با مشکل برق و به همین میزان به دلیل مشکل تامین آب و 5.6 نیز مربوط به تامین گاز است و 3.7 درصد مشکلات نیز رعایت نشدن استانداردهای زیست محیطی است.

همتی افزود: بسیاری از مشکلات صنایع با گشایش فضای بین‌المللی و جذب سرمایه‌گذاری خارجی رفع می‌شود و صنایع می‌توانند به کمک دانشگاه‌ها بهترین بهره را از فضای پسا تحریم ببرند.

انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: