گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۶۸۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰
بمناسبت هفته بسیج دانش آموزی در استهبان برگزار شد
یکی از مهم ترین اقشار بسیج، قشربسیج دانش آموزی می باشد چرا که دانش آموزان آینده ساز مملکت می باشند.

به گزارش امین 57، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی سپاه استهبان با موضوع برنامه های هفته بسیج دانش آموزی در روز دوشنبه 94/8/4 به میزبانی حوزه بسیج دانش آموزی برگزار شد.

در این جلسه پس از قرائت قرآن، جناب سرهنگ شیبانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه استهبان ضمن اشاره به هفته بسیج دانش آموزی گفت: یکی از مهم ترین اقشار بسیج، قشربسیج دانش آموزی می باشد چرا که دانش آموزان آینده ساز مملکت می باشند.

ایشان در ادامه با تاکید بر اجرای برنامه های هفته بسیج دانش آموزی گفت: دشمن بدنبال حذف شعار مرگ بر آمریکا می باشد و دانش آموزان در 13 آبان ثابت خواهند کرد که دشمنی با آمریکا را کنار نخواهند گذاشت.

در ادامه پروین مسوول بسیج دانش آموزی استهبان، ضمن خیرمقدم به حاضرین در جلسه گفت: امسال در هفته بسیج دانش آموزی ، بیش از 30 برنامه پیش بینی شده است که امیدواریم بتوانیم با اجرای این برنامه ها گامی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری برداریم.

مسوول بسیج دانش آموزی در پایان گفت: از بین اقشار مختلف بسیج، دانش آموزان بیشترین تعداد شهید را به خود اختصاص داده اند لذا این دانش آموزان هستند که می توانند کارهای بزرگی انجام دهند.




حضور مسوولین سپاه استهبان در حوزه بسیج دانش آموزی
برچسب ها: استهبان
نام:
ایمیل:
* نظر: