گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۶۹۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۰
فرمانده سپاه فسا
سرهنگ رحمانی:آمریکا مظهر استکبار است و تا زمانی که خوی استکباری در امریکا و عمال این کشور وجود دارد، شعار مرگ بر امریکا در ایران ادامه خواهد داشت
به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی استان فارس درفسا،فرمانده سپاه ناحیه فسا در صبحگاه دانش آموزی که بمناسبت هفته بسیج دانش آموزی در هنرستان شهید رجایی فسا برگزار شد در سخنانی گفت: هفته بسیج دانش آموزی مصادف است با سالگرد شهادت شهید فهمیده ، همان دانش آموز شهید 13 ساله ای که امام راحل ایشان را رهبر خودشان نامیدند. تحویل جوانان ونوجوانانی شجاع و متدین همچون شهید فهمیده  به جامعه همه مرهون فرهنگ غنی اسلامی و تربیت دینی خانواده‌ها ست. 

 وی افزود:نقش پر رنگ و موفق بسیج در جنگ تحمیلی و تقدیم 36000 شهید دانش آموز در راه انقلاب وآرمانهای متعالی آن بیانگر اینست که جامعه دانش آموزی نه تنها جامعه منفعلی مقابل تحولات وتهدیدات پیش روی انقلاب اسلامی نبوده  و نیست بلکه  دراوج بلوغ فکری عکس العمل مناسب را نشان داده است.

 

سرهنگ رحمانی افزود: توفیقات عظیم علمی که اکنون ایران اسلامی رابه اوج عظمت وعزت رسانده است  حاصل همین بلوغ فکری وبصیرت جوانان ونوجوان دانش آموز ودانشجوی ماست.

 وی در پایان به 13آبان روز ملی مبارزه با استکبار نیز اشاره کرد و گفت: ملت ایران همواره در طول تاریخ انقلاب اسلامی، دوست و دشمن را به خوبی تشخیص داده اند آنها با شناختی که ازخوی استکباری مسئولان  و دست‌اندرکاران و جاسوسان امریکایی داشتند شعار مرگ بر امریکا را از ابتدای انقلاب برگزیدند. امریکا مظهر استکبار است و تا زمانی که خوی استکباری در آمریکا و عمال این کشور وجود دارد، شعار مرگ بر امریکا در ایران ادامه خواهد داشت  و امسال هم مردم ایران محکمتر از هرسال شعار مرگ بر آمریکا را فریاد خواهند زد/.

مردم ایران امسال محکمتر از هرسال شعار مرگ بر آمریکا را فریاد خواهند زدمردم ایران امسال محکمتر از هرسال شعار مرگ بر آمریکا را فریاد خواهند زد
مردم ایران امسال محکمتر از هرسال شعار مرگ بر آمریکا را فریاد خواهند زد
نام:
ایمیل:
* نظر: