جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۸:۳۵:۲۸
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۶۹۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۵
برای رهایی از مضرات امواج الکترومغناطیسی توصیه می شود تا از گیاه کاکتوس در منزل نگهداری شود .
به گزارش بسیج مهندسین فارس،مهندس محمد عباسی عضو شورای بسیج مهندسین کازرون متخصص طب سنتی و گیاهان دارویی، اطلاعاتی را پیرامون تغذیه ارگانیک و دلایل شیوع سرطان بیان داشتند.

وی اظهار داشت: از جمله عوامل متعدد شیوع سرطان، نمک تصفیه شده و امواج مغناطیسی است که تأکید می شود به جای نمک تصفیه شده از نمک طبیعی که در قرآن هم به آن اشاره شده استفاده شود و برای رهایی از مضرات امواج الکترومغناطیسی توصیه می شود تا از گیاه کاکتوس در منزل نگهداری شود و همچنین از دیگر گیاهان دارویی که ضد سرطان خون است، گیاه گل همیشه بهار است که باید دم کرده آن استفاده شود.

مهندس عباسی بیان داشت: برای خون سازی بدن توصیه  می شود تا هفته ای دوبار از ظروف مسی در پخت و پز استفاده شود. برای دفع سموم بدن صبح ها قبل از صبحانه آب ولرم خورده شود و نیم ساعت بعد صبحانه خورده شود.

وی افزود: عدم استفاده از آب معدنی های موجود در بازار و همچنین نوشابه ها و دوغ هایی که ظروف آنها مدتی در معرض نور آفتاب بوده اند، بسیار مورد تأکید می باشد.

عضو بسیج مهندسین کازرون خاطرنشان کرد: با توجه به آلوده بودن مرغ های بازار به سموم و ارگانیک نبودن آن ها توصیه می شود از گوشت کبوتر و بلدرچین استفاده شود و همچنین بجای تخم مرغ از تخم بلدرچین در وعده غذایی گنجانده شود.

وی ادامه داد: برای کسانی که مشکل تیروئید دارند، خوردن کلم قرمز، لبو و میوه و سبزیجات قرمز رنگ بسیار توصیه می شود.

مهندس عباسی از عموم مردم خواست از عادت های بد غذایی پرهیز کنند و بجای استفاده از رب گوجه فرنگی از رب انار و آلو بخارا استفاده شود و همچنین بجای شکر سفید در برنامه غذایی، از شکر سرخ استفاده نمایند.

وی در پایان در رابطه با زمان و مقدار مصرف میوه ها و سبزیجات توضیحات کاملی ارائه نمود..گفتنی است در پایان همایش پرسش و پاسخ برگزار شد.


برای رهایی از مضرات امواج الکترومغناطیسی از گیاه کاکتوس  نگهداری کنید

برای رهایی از مضرات امواج الکترومغناطیسی از گیاه کاکتوس  نگهداری کنید




/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: