شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۰:۰۹:۳۴
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۶۹۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۶
بیانیه:
کانون بسیج مهندسین کازرون به مناسبت فرا رسيدن سالروز‌ بزرگداشت 13 آبان روز ملي مبارزه با استكبار جهاني بیانیه ای صادر کرد.
به گزارش بسیج مهندسین فارس،کانون بسیج مهندسین کازرون به مناسبت فرا رسيدن سالروز‌ بزرگداشت 13 آبان  روز ملي مبارزه با استكبار جهاني بیانیه ای صادر کرد. متن این بیانیه به شرح ذيل مي باشد:

بسم الله الرحمن الرحيم

نبرد حق علیه باطل و مستضعف با مستکبر همواره در طول تاریخ ادامه داشته و صفحات تاریخ پرشکوه کشورمان مملو از چنین حکایت هایی است؛ یوم الله 13آبان نیز یکی از این برگ های افتخار آمیز است که شاهد نه یک اتفاق بلکه سه حادثه مهم است که تا زمان جاریست، بر سینه تاریخ وطن چونان خورشید تابناک خواهد درخشید و الهام بخش حرکت های ضد استبدادی خواهد بود.

انقلاب اسلامی ایران را می توان به جرأت تجلی تمام نمای استکبار ستیزی و آزادی خواهی به معنای نفوذ در رفتار ملت ها وکشورهای دنیا بدون تهدید وارعاب به شمار آورد. این انقلاب از رهگذر آرمان های حضرت امام راحل و منویات مقام عظمای ولایت، صدور انقلاب وتفکر استکبار ستیزی را به دستان توانمند جوانان برومند ایران اسلامی داشته است که این در مقاطع مختلف از عمر با برکت این نظام مشاهده گردیده است.

روز 13 آبان، یادآور حوادث مهمی است که در شکل ‌گیری انقلاب اسلامی و شکست توطئه‌های آمریکا به عنوان نماد واقعی امپریالیسم نقش اساسی داشتند. تبعید حضرت امام خمینی(ره)(ره) در 13 آبان سال 1343 از یک سو و اعتراض گسترده دانش‌آموزان به دخالت‌های آمریکا در امور داخلی كشور در سال 1357 از سويي دیگر شرایط را برای اوج‌گیری انقلاب و نیز تسریع سرنگونی رژیم شاهنشاهی فراهم نمود. افزون بر این تحولات، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام در 13 آبان ماه سال 1358 ابعاد جدیدی از مبارزه مردم ایران با آمریکا را رقم زد.

نظام اسلامی ایران امروز در عرصه بین الملل در تمامی کرسی های مطالبه گری و عدالتخواهی همصدا با سایر ملل مسلمان وآزادیخواه اعلام کرده که نظام کفر به پایان راه خود رسیده وخیلی نزدیک است که شاهد فروپاشی و اضمحلال آنها باشیم.

کانون بسیج مهندسین کازرون ضمن گراميداشت سيزدهم آبان روز ملي مبارزه با استكبار جهاني كه مصداق كامل و بارز هرگونه استكبار و زورگويي در عرصه بين المللي است بـر لـزوم وحـدت ملي ايرانيان در بـرابـر هرگونه تهديد خارجي عليه منافع ملي ايرانيان و نيز بر حق نسل‌هاي ايراني در برخورداري از انرژي هسته اي تأكيد مي كند و ضمن گراميداشت فداكاري هاي ملت بزرگ ايران در هر سه رويداد تاريخي 13 آبان اعلام مي‌دارد آينده ايران زمين با وحدت و هوشياري مردم مسلمان و فداكار و رهبري داهيانه مقام معظم رهبري حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)، آينده اي رو به پيشرفت، سرفراز و بالنده خواهد بود .

/224224

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: