يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۵:۴۷:۲۷
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۶۸۷۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۷
بیانیه بسیج مهندسین فارس در خصوص سفر جک استراو به شیراز:
زنگ خطر تمکین و زنگ خطر ممهدین ، در این فضای خوش رقصی ایادی ظلم و استکبار و منادیان تروئیکای E3 ، نگرانمان ساخته است.
به گزارش بسیج مهندسین فارس،بیانیه شورای بسیج مهندسین صنعت ، عمران و معماری در واکنش به سفر جک استراو به شیراز در روز تاسوعای  94بدین شرح منتشر شد.

بسم الله الرحمن الرحيم


اینک که در ایام به پا داشتن شور عزای مقتدای شهامت و شرافت شیعیان و زنده نگه داشتن پیام همیشگی هیهات من الذله ، شاهد حضور وزیر امور خارجه سابق انگلیس در شهر شیراز - سومین حرم اهل بیت (ع) هستیم لازم می دانیم تا نکات زیر را به اطلاع مردم فهیم و مهندسین بسیجی استان رسانده و نظر مسئولین مربوطه را به نکات زیر جلب نمائیم :

1- حضور جک استراو در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و اوج شور عزاداری مردم در شهر دارالمؤمنین ( یزد ) و در سومین حرم اهل بیت در ایران ( شیراز ) ، اگر به ادعای وی و میزبانان و تیم طراح سفر او معنای خاصی نداشته باشد برای ما پیام خاص خودش را دارد. ضمن ابراز انزجار و نارضایتی از این حرکات مشکوک و تلاش های خزنده ، اعلام می کنیم که تحمل چنین بی تدبیری های مسامحه اندیشانه حدی خواهد داشت.

2- ملت ایران و خطه دلاور پرور و تیزبین فارس خاطرات خباثت های شیطان پیر استعمار در یکصد سال اخیر و تلاش های مزورانه انگلیس در سی و چند سال اخیر و مواضع و اقدامات دولت انگلیس با هدف براندازی و استحاله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دشمنی های رو در رو و وقیحانه ایشان با این نظام شیعی و تلاش جهت نفوذ در را فراموش نکرده است. امیدواریم که آقای جک استراو و رجال سیاسی روی صحنه و پشت پرده انگلیسی و افراد سهل اندیش وطنی نیز خاطرات تودهنی خوردن های این روباه پیر توسط شیرمردان رشید فارس در یکصد سال گذشته و تحقیر شدن های پیاپی ایشان در صحنه های مختلف انقلاب و دفاع مقدس و تقابل های سیاسی و غیر سیاسی را فراموش نکرده باشد .

3- گله ی ما از جک استراو و دولت انگلیس نیست که کار دشمن ، دشمنی است به هر طریق ممکن . گله ی ما از تصمیم گیرندگان داخلی جهت تدارک چنین برنامه هایی است. ما نمی دانیم دعوت از فردی مثل جک استراو ، که از طراحان اصلی تحریم همه جانبه ی ملت ایران با هدف تعطیلی کامل همه فعالیت های هسته ای در این کشور بوده است و با بی شرمی تمام و لحنی تحقیر آمیز در کتاب خاطراتش از بخش کوچکی از نیات شوم دولت متبوعش پرده برداشته است ، بلافاصله با تأیید مشروط برجام و تأکید به جلوگیری از نفوذ دشمن آنهم در چنین ایام ویژه ای ، با چه تدبیری و به چه نیت و امیدی صورت گرفته است ؟

4- ما واقعاً نمی دانیم که تکیه بر نیروی غیور داخل و ایمان به وعده ی الهی و پاسداشت حریم شهدا و حرمت شهرهای مقدس در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی چه تناسبی با حضور جک استراو در این ایام در شیراز و یزد دارد. به نظرمی رسد توسعه روابط با کشورهای اروپایی به هر قیمتی در اولویت اول دستگاه دیپلماسی کشور قرار گرفته است.

5- ما مهندسین بسیجی فارس با تأسی بر شعار " هیهات من الذله " و در این ایام بیش از هر زمان دیگر در گوشمان نوای " لعن الله الممهدین بالتمکین من قتالهم " جاری است . زنگ خطر تمکین و زنگ خطر ممهدین ، در این فضای خوش رقصی ایادی ظلم و استکبار و منادیان تروئیکای E3 ، نگرانمان ساخته است. این بیانیه را در همین مجال ناتمام میگذاریم تا توضیحات مسئولین زیربط را شفاف و صریح بشنویم. اما در میثاقی که با اباعبداله الحسین (ع) بسته ایم و در عهدی که در رکاب ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) داریم تمام تحرکات این ایام در فضای پسا تحریم را رصد خواهیم کرد و اجازه هیچگونه انحراف از مسیر اسلام ناب محمدی(ص) و تفکر حسینی را نخواهیم داد.

والسلام عليكم و رحمة الله و بركاته

سازمان بسیج مهندسین عمران و صنعت استان فارس

شورای مرکزی بسیج مهندسین عمران و صنعت فارس

 

/224224
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 0
انتشار یافته: 1
سارا نوری زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
22:26 - 1394/08/08
0
0
موافقم
نام:
ایمیل:
* نظر: