شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۰۶:۳۰
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۷۰۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۰
مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی از عضویت بیش از 200 مجموعه و به اشتراک گذاری 3000 تجهیزات آزمایشگاهی در شبکه خبر داد.
به گزارش بسیج مهندسین فارس به نقل از رضا اسدی فرد مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفتگو با خبرنگار  حوزه  باشگاه خبرنگاران جوان  اظهار کرد: درحال حاضر بیش از 200 مجموعه از دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها و آزمایشگاه‌های خصوصی عضو شبکه هستند و بیش از 3000 تجهیزات آزمایشگاهی در این شبکه به اشتراک گذاشته‌ شده‌اند. 

وی در ادامه بیان کرد: عملکرد آزمایشگاه‌ها بر مبنای سه شاخص کلی مشتری مداری، کارکرد و همکاری شبکه‌ای است و هر یک از این شاخص‌ها شامل زیر شاخص‌های فرعی زیادی است که ارزیابی آن‌ها باید با دقت زیادی انجام شود.

اسدی فرد با اشاره به اهداف شبکه آزمایشگاهی تصریح کرد: ارتقای دانش فنی کارشناسان آزمایشگاه‌ها،‌به اشتراک گذاری تجربیات، کمک به تکمیل توانمندی‌های دیگر توانمندی‌های آزمایشگاه ها و مراکز عضو در راستای نیازهای کشور از اهداف این شبکه آزمایشگاهی است. 

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی خاطر نشان کرد: موزه فناوری‌های راهبردی محدوده هدف فعالیت این شبکه آزمایشگاهی است و توجه بیشتر به تعاملاتی که مدیران با هم دارند می‌تواند به همکاری پر ثمر در بلند مدت منجر شود. 

وی تاکید کرد: در موزه آب، خاک، محیط زیست فناوری و فناوری نانو بیشترین تعداد اعضا را داریم.


نام:
ایمیل:
* نظر: