کد خبر: ۷۱۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۹

علی صادقی نفر برتر کانون بسیج هنرمندان سپاه فجر شد و در دومین جشنواره مالک اشتر سازمان بسیج مستضعفین کشورشرکت کرد

به گزارش تنویر استهبان،برادر جانباز علی صادقی مدیر کانون بسیج هنرمندان در رابطه با موفقیت خود گفت:این کانون با اجرای تئاترهای متعدد و کلاس های هنری دیگر شامل نقاشی،طراحی،مجسمه سازی،سیاه قلم،طراحی سیاه قلم چهره،فیلم،سرود و...مقام اول را در سطح استان فارس کسب کند.

وی که جانباز 47/ درصد دوران دفاع مقدس می باشد و پای چپ خود را در راه آبیاری اسلام در دوران دفاع مقدس از دست داده است گفت:نظم و انضباط را عامل اصلی موفقیت خود می دانم و سعی کرده ام در تمام کارها و زندگی خود مقید به نظم باشم زیرا که امام علی علیه السلام در نهج البلاغه بعد از توصیه به تقوا ما را توصیه به نظم نموده است و این اهمیت فوق العاده نظم را در زندگی ترسیم می کند.

صادقی گفت:ما سعی در جذب حداکثری بسیجیان داشته ایم و چیدمان کاری خوبی را در کانون بسیج هنرمندان انجام داده ایم و از لحاظ نیروی انسانی افراد متعددی را بکارگیری کرده ایم و هیچ کمبودی از لحاظ منابع انسانی نداریم.

این جانباز دوران دفاع مقدس گفت:هنر اصلی و رمز دیگر موفقیت خود را این می دانم که مشوق کودکان و خردسالان بوده ام و با اخلاق و اهداء هدایا در زمینه های رعایت حجاب اسلامی و اهمیت به خواندن قرآن و نماز توانسته ام آنان را جذب بسیج نمای.



مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: