دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۸:۰۷:۰۷
کد خبر: ۷۱۴۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۳
حجت الاسلام هاشمی نمایندگی ولی فقیه سپاه مهر:
حجت الاسلام هاشمی:آمريكا به دنبال نفوذ و تغيير رفتار دروني ايران است مويداتي كه از جمله آنها به نظريه توماس فريدمن نويسنده معروف روزنامه نيويورك تايمز اشاره نمود، كه اين نوسينده بيان داشته است كه با توافقي كه اوباما با ايران بر سر مسئله هسته اي انجام مي دهد امكان تغيير در داخل ايران فراهم مي شود.

به گزارش تنویر حجت الاسلام هاشمی نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهر در نشست بصیرتی سیاسی پایوران سپاه مهر که با محوریت استکبار ستیزی برگزار شده بود بیان داشت:

چرا بايد استكبار ستيزي را ادامه دهيم؟ وي در پاسخ به اين سوال در ابتداي جلسه با پخش كليپي از بيانات مقام معظم رهبري كه بيش از دو دهه به مسئله مذاكرات و استكبار ستيزي اشاره فرمودند گفت: دو ديدگاه متفاوت پس از توافق هسته اي وجود دارد

عدم استمرار استكبار ستيزي

استمرار استكبار ستيزي

آمريكا به دنبال نفوذ و تغيير رفتار دروني ايران است.

و در ادامه اظهار داست: شبهاتي پيرامون عدم استمرار استكبار ستيزي را از طرف افرادي ناآگاه مبني براين كه واشنگتن از رويكرد بر اندازي نظام، دست برداشته و به تغيير رفتار ايران روي آورده است مطرح و پاسخ اين افراد غافل را اين چنين بيان نمودند:

دست يابي به برجام بيانگر تغييراتي در رويكرد آمريكا و ايران مي باشد. اين تغيير در سطح برنامه ها ،سياست ها و حداكثر راهبردها است اما بيانگر تغيير دكترين يا اهداف كلان سياست خارجه آمريكا نيست. مقام معظم رهبري در اين مورد مي فرمايند:

آمريكا دشمني خودش را پنهان هم نمي كند. بله تقسيم وظايف مي كند، يكي لبخند ميزند، يكي مصوبه عليه جمهوري اسلامي تهيه مي كند و دنبال مي كند؛ اين به نحوي تقسيم وظايف است. دنبال چيزي بنام مذاكره با ايران هستند، مذاكره بهانه است، مذاكره وسيله براي نفوذ است، مذاكره وسيله براي تحميل خواسته ها است.

ايشان بيان داشت: اگر بپذيريم كه آمريكا به دنبال تغيير نظام نبوده است و سياست تغيير رفتار جمهوري اسلامي را دنبال مي كنند براصل سياست نفوذ در دوره پسا توافق صحت گذاشته ايم زيرا تغيير رفتار بدون نفوذ همه جانبه ممكن نيست .

آمريكا به دنبال نفوذ و تغيير رفتار دروني ايران است.

در ادامه وي براي اين مطلب كه آمريكا به دنبال نفوذ و تغيير رفتار دروني ايران است مويداتي كه از جمله آنها به نظريه توماس فريدمن نويسنده معروف روزنامه نيويورك تايمز اشاره نمود، كه اين نوسينده بيان داشته است كه با توافقي كه اوباما با ايران بر سر مسئله هسته اي انجام مي دهد امكان تغيير در داخل ايران فراهم مي شود. البته من نمي خواهم در اين خصوص پيشگويي انجام دهم اما دست كم اين امكان وجود دارد كه با اين توافق مشاركت ايران در مسائل جهاني بيشتر شود و در نتيجه آن تغييراتي در داخل ايران رخ دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه مهر در پایان سخنانش به افراد حاضر در جلسه توصيه كردند با تقويت روحيه مقاومت و استكبار ستيزي مي توان نقشه هاي دشمن را نقش برآب كرد و با پخش كليپي از سخنان رهبر معظم انقلاب در اين زمينه جلسه را خاتمه داد.

آمريكا به دنبال نفوذ و تغيير رفتار دروني ايران است.

آمريكا به دنبال نفوذ و تغيير رفتار دروني ايران است.
نام:
ایمیل:
* نظر: