گزارش
22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
bolet22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
bolet22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
کد خبر: ۷۱۵۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱
به‌مناسبت هفته بسیج صورت گرفت؛
به‌مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج، رئیس و جمعی از اعضای سازمان بسیج رسانه فارس از خبرگزاری ایکنای این استان بازدید کردند.
به‌مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج، رئیس و جمعی از اعضای سازمان بسیج رسانه فارس امروز، دوم آذر از خبرگزاری ایکنای این استان بازدید کردند.
میلاد امیری‌نژاد، رئیس سازمان بسیج رسانه فارس در این بازدید ضمن فرا رسیدن هفته بسیج گفت: یکی از برنامه‌های مهم این سازمان در ایام هفته بسیج بازدید از رسانه‌های مختلف این استان است تا بتوانیم طی این بازدیدها به بحث و تبادل نظر در خصوص مشکلات رسانه‌ها مختلف و همچنین قدردانی از زحمات آنان بپردازیم.

بسیج رسانه خط و ربط سیاسی ندارد
وی، هفته بسیج را فرصت مغتنمی دانست که طی آن می‌توان از سایر برنامه‌هایی که در طول انجام می‌شود، سرکشی و بازدید شود، گفت: از نخستین روز راه‌اندازی سازمان بسیج رسانه فارس، نگاه این سازمان بر این بوده که خط و ربطی نباشد و به تعبیر دیگر بسیج رسانه خط و ربط سیاسی ندارد و مبحث اول و آخر آن ولایت است.
امیری‌نژاد با تصریح اینکه بازدید از رسانه‌ها تا آخر هفته بسیج ادامه خواهد داشت، ابراز امیدواری کرد که بتوان از این فرصت در جهت جذب حداکثری و نشان دادن ظرفیت بسیج استفاده کنیم ضمن اینکه اعتقاد قلبی ما بر این است که بسیج مزرعه بی حصر و حصار است چون همگان می‌توانند در آن عضویت داشته باشند و از پتانسیل بسیج حداکثر بهره را ببرند.

لزوم بصیرت‌افزایی در عرصه رسانه‌ها
رئیس سازمان بسیج رسانه فارس با بیان اینکه وقتی بدانیم تکلیف ما در حوزه بسیج چیست قطعاً اهداف خود را می‌توانیم ترسیم کنیم، بر لزوم بصیرت‌افزایی در عرصه رسانه‌ها تأکید کرد و گفت: اگر بخواهیم در جنگ نرم به خوبی در مقابل دشمن بایستیم راهی جز افزودن بصیرت نداریم.
وی خاطرنشان کرد: برای ما تعداد و کمیت اعضای بسیج خیلی مهم نیست بلکه آنچه مهم است تعداد بسیجی بصیر است لذا امیدواریم که بتوانیم روز به روز ملزومات این مهم را فراهم کنیم.

بسیج رسانه میعادگاهی جهت افزایش بصیرت انقلاب اصحاب رسانه است
امیری‌نژاد، بسیج رسانه را میعادگاهی جهت افزایش بصیرت انقلابی اصحاب رسانه برشمرد و گفت: باید بتوانیم با استفاده از منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های کلی نظام از ظرفیت تمام رسانه‌های استان در حوزه‌های مختلف استفاده کنیم.
رئیس سازمان بسیج رسانه فارس ابراز کرد: در حال حاضر فارس دارای ظرفیت‌های رسانه‌ای خوبی است اما باید مراقب باشیم چراکه در چند ماه باقی مانده به انتخابات، برخی‌ها هستند می‌خواهند برای مباحث تند سیاسی استفاده کنند لذااصحاب رسانه باید هوشیار باشند تا در مقابل رسانه‌هایی که یک شبه فعال و به روز می‌شوند، به خوبی با هجمه‌های آن‌ها مقابله کنند.
بنا بر این گزارش، زهرا عسکری، سردبیر خبرگزاری ایکنا شعبه فارس نیز در این دیدار به فعالیت‌های این رسانه اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین دغدغه خبرگزاری قرآنی، تحقق منویات مقام معظم رهبری به خصوص در عرصه سبک زندگی اسلامی است به همین دلیل با پیگیری سوژه‌های مختلف در این عرصه گام برمی‌دارد.

داشتن تفکر بسیجی از ملزومات فعالیت رسانه‌ای در نظام اسلامی است
وی، داشتن تفکر بسیجی را یکی از ملزومات فعالیت رسانه‌ای در نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: در حقیقت عامل پایداری و مانایی این انقلاب حاکمیت تفکر بسیجی در حوزه‌ها و عرصه‌های مختلف آن است و قطعاً نقش رسانه‌های بسیجی نیز در این زمینه بی‌بدیل بوده است.
عسکری به راه‌اندازی بسیج رسانه در استان فارس اشاره کرد و افزود: از آنجا که خط اصلی این سازمان حرکت در مسیر خط ولایت است، لذا مکان خوبی جهت تجمع آرای افراد دغدغه‌مند عرصه رسانه است تا بتوانند از این طریق جهت توسعه استان و همچنین ارتقای نظام گام‌های مؤثری بردارند.

نام:
ایمیل:
* نظر: