جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۹:۳۶:۲۳
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۷۱۶۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۶
مهندس شفیعی مسئول بسیج مهندسین کازرون:شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی باعث تحکیم و استواری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شدند.
به گزارش بسیج مهندسین فارس،بمناسبت هفته بسیج قبور مطهر و منور شهدا توسط بسیج مهندسین کازرون گلباران و عطر افشانی شد.

به گزارش روابط عمومی بسیج مهندسین کازرون، در این مراسم مهندس محمدجعفر شفیعی مسئول بسیج مهندسین کازرون با اشاره به جایگاه شهید و شهادت و ارزش قطره خون شهیدان و کسب رزق و روزی از درگاه خداوند متعال، اختیار را برتری انسان بر سایر موجود بر شمرد و گفت: شهیدان با انتخاب نوع مرگ خود و شهادت، بهترین مسیر و هدف را انتخاب کردند.

مهندس شفیعی با بیان این مطلب که ما بایستی هر روز با شهدا بیعت کنیم، اظهار داشت: با وجود ناامنی خارج از مرزهای این کشور، باید شکرگزار آرامش و امنیتی باشیم که هم اکنون در کشور حکم فرماست که به برکت از جان گذشتگی شهدا و سربازان گمنام امام زمان است که به پاسداری از مرزهای ایران عزیز می پردازند.

وی ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدا ادامه داد: امنیت و ثباتی که در جمهوری اسلامی ایران وجود دارد، برگرفته از برکات خون شهدای والامقام است و همه ما باید پاسدار خون آنها بوده و از آرمان‌های والای آنها صیانت کنیم.

مهندس شفیعی عزت و اقتدار امروز انقلاب اسلامی را در گرو خون شهدا دانست و گفت: ملت بزرگ ایران همواره قدردان رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی هستند.

مسئول بسیج مهندسین کازرون افزود: شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی باعث تحکیم و استواری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شدند و سر‌افرازی و عزت و افتخار این نظام در عرصه جهانی مدیون ایثار و فداکاری شهداست.

در پایان مهندسین بسیجی با نثار گل و عطر افشانی و قرائت فاتحه با آرمانهای شهداء و امام راحل تجدید میثاق کردند..

شهدا باعث تحکیم و استواری نظام شدند
عطرافشانی قبور شهدا توسط بسیج مهندسین کازرون

شهدا باعث تحکیم و استواری نظام شدند

                                                              عطرافشانی قبور شهدا در هفته بسیج

شهدا باعث تحکیم و استواری نظام شدند

عطرافشانی قبورشهدا توسط بسیج مهندسین کازرون

/224224


مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: