گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۷۲۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۶
وزیر آموزش و پرورش در جلسه شورای هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی
وزیر آموزش و پرورش گفت: اعتقاد داریم باید قانون را اجرا کنیم و تلاشمان این است که تمام موانع اجرای خوب درس آمادگی دفاعی را برطرف کنیم.

به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی استان فارس به نقل از بیست، علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش امروز در جلسه شورای هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش‌آموزای که با حضور سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سرهنگ علی صابرماهانی رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و جمعی از مسئولان وزارت آموزش و پرورش در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: اعتقاد داریم بسیج دانش‌آموزی نقش عمده‌ای در تربیت دانش‌آموزان باید ایفا کند.

وی با بیان اینکه در مجموعه سیاست‌های آموزش و پرورش توسعه مشارکت را اعلام کرده‌ایم، افزود: با هر نهادی که می‌تواند به ما کمک کند، همکاری می‌کنیم و این سیاست کلان آموزش و پرورش است؛ بسیج دانش‌آموزی، امور تربیتی، سازمان دانش‌آموزی و هلال احمر نهادهایی هستند که می‌توانند در تربیت نقش داشته باشند و ما با آنها مشارکت می‌کنیم.

فانی افزود: ما اعتقادی با بسیج همکاری داریم و اعتقاد داریم مشارکت با بسیج می‌تواند در تربیت دانش‌آموزان نقش کلیدی داشته باشد و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را در ادامه بسیج دانش‌آموزی می‌دانیم.

وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش به عنوان مهمترین دستگاه تربیتی باید در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان موثر باشد.

وی با اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تصریح کرد: سند تحول نظام آموزش و پرورش، سندی بالادستی است و در سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در برنامه ششم توسعه به آن تصریح شده است و باید اعلام کنیم نقشه راه این سند مبنای حرکت ما در برنامه ششم توسعه است.

فانی تاکید کرد: از همکاری و مساعدت همه نهادهای دولتی و غیردولتی به خصوص بسیج و بالاخص بسیج دانش‌آموزی در طول برنامه ششم در تحقق اهداف سند بهره‌مند خواهیم شد.

 

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: اعتقاد داریم باید قانون را اجرا کنیم و تلاشمان این است که تمام موانع اجرای خوب درس آمادگی دفاعی را برطرف کنیم.

به گزارش فارس، در این مراسم علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش فرهنگ مصور علوم دفاعی که توسط انتشارات مدرسه چاپ شده است را به سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین اهداء کرد.


انتهای خبر
نوروزی
نام:
ایمیل:
* نظر: