گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۷۲۷۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۸
دختر 10 ساله شهید محمودی با پدر شهیدش عهد بست در راه ولایت ثابت قدم بماند و از مردم نیز خواست پشتیبان ولایت باشند و راه شهدا و مقاومت را فراموش نکنند.
به گزارش خبرنگار بسیج دانش اموزی استان در ممسنی به نقل از نور انلاین چند روز پیش شهید ستار محمودی در دفاع از حرمین شریف در سوریه به مقام والای شهادت رسید و امروز مردم شهید پرور نورآباد با برگزاری مراسم تشیع بزرگی یادو خاطره شهدا و امام شهدا را زنده نگه داشتند و تنفر خود را از بیگانگان و تکفیری ها با سر دادن شعار هیات منه الذله نشان دادند.

همزمانی این مراسم تشیع با سالروز شهادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام رضا(ع) حال و هوای متفاوتی را به نورآباد داده بود شهر بوی حرم گرفته بود.

این مراسم معنوی که از روبری سپاه مقاوت ممسنی آغاز و تا میدان مصلی ادامه داشت با نوای ذاکرین اهلبیت (ع) کربلایی اسماعیل بیرونی و باقری شور و شعور حسینی داشت.

بالگرد نیروی دریایی سپاه نیز این مراسم را بارها گلباران کرد و خیابان ها و کوچه های مواصلاتی به میدان مصلی با پرچم های یا حسین و یا ابالفضل مزین شده و تصاویری از شهید محمودی بر سر خیابان ها نصب شده بود.

دکلمه خوانی و عهد و پیمان دختر شهید محمودی در این مراسم اشک ها را از دیده ها جاری کرد و زهرا که تنها کلاس چهارم ابتدایی بود و با پدر شهیدش عهد بست در راه ولایت ثابت قدم بماند و از مردم نیز خواست پشتیبان ولایت باشند و راه شهدا و مقاومت را فراموش نکنند.

حضور بانوان نیز چشم گیر بود بسیاری از مادران فرزندان خود را آورده بودند تا رسم ایثار و مقاومت و از خود گذشتگی را به نونهالان و نوجوانان خود یادبدهند.

بازار نورآباد امروز تعطیل بود و بازاریان دوشادوش مردم در این مراسم شرکت کردند مردم نیز پوسترها و تصاویر شهیدان مدافع حرم (بهزادسیفی و ستار محمودی) را بر روی دستان خود حمل می کردند تا اعلام کنند راه مقاومت ادامه دارد.

شهید بهزاد سیفی نیز حدود یک ماه پیش به دست تکفیری ها در عراق به مقام شهادت نائل آمده بود که در این مراسم نیز مردم با در دست داشتن تصاویرش یاد و خاطره آن شهید بزرگوار را گرامی داشتند. پدر شهید بهزاد سیفی در واکنش به این حرکت مردم به خبرنگار ما گفت: مردم ممسنی همواره در صحنه ها حضور دارند و نورآباد یک شهر شهید پرور است انتظار داریم همچنان یاد و خاطره شهدا را زنده نگه دارند و اجازه ندهند این پرچم و این علم بر زمین بیفتد.

در این تجمع که بسیاری از مسئولین کشوری و لشکری حضور داشتند بر پیکر مطهر شهید ستار محمودی حجت الاسلام محمد یعقوبی امام جمعه ممسنی نماز خواند.

تشیع شهید  مدافع حرم ستار محمودی در نورآبادتشیع شهید  مدافع حرم ستار محمودی در نورآبادتشیع شهید  مدافع حرم ستار محمودی در نورآبادتشیع شهید  مدافع حرم ستار محمودی در نورآبادتشیع شهید  مدافع حرم ستار محمودی در نورآبادتشیع شهید  مدافع حرم ستار محمودی در نورآبادتشیع شهید  مدافع حرم ستار محمودی در نورآبادتشیع شهید  مدافع حرم ستار محمودی در نورآبادتشیع شهید  مدافع حرم ستار محمودی در نورآبادتشیع شهید  مدافع حرم ستار محمودی در نورآبادتشیع شهید  مدافع حرم ستار محمودی در نورآبادتشیع شهید  مدافع حرم ستار محمودی در نورآبادتشیع شهید  مدافع حرم ستار محمودی در نورآبادتشیع شهید  مدافع حرم ستار محمودی در نورآبادتشیع شهید  مدافع حرم ستار محمودی در نورآبادتشیع شهید  مدافع حرم ستار محمودی در نورآبادتشیع شهید  مدافع حرم ستار محمودی در نورآبادتشیع شهید  مدافع حرم ستار محمودی در نورآبادتشیع شهید  مدافع حرم ستار محمودی در نورآبادتشیع شهید  مدافع حرم ستار محمودی در نورآبادتشیع شهید  مدافع حرم ستار محمودی در نورآبادتشیع شهید  مدافع حرم ستار محمودی در نورآبادتشیع شهید  مدافع حرم ستار محمودی در نورآبادتشیع شهید  مدافع حرم ستار محمودی در نورآباد

   انتهای خبر/224224.8

نام:
ایمیل:
* نظر: