يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۵:۲۸:۲۶
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۷۳۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۲
شرکت Telegeography یک نقشه را منتشر کرده است که کابل های زیرآب که در زیر دریا ها و اقیانوس ها هستند را نشان می دهند. شما با کلیک کردن بر روی اجزای نقشه می توانید از مالکیت و آن کابل ها و از اینکه به کدامین کشورها متصل هستند اطلاع پیدا کنید.
به گزارش بسیج مهندسین فارس به نقل ازرایانه پزشک،نقشه ها کمک بسیار شایانی به درک حقایقی که به وسیله ی چشم قابل درک نیستند میکنند و نیز درک مفاهیم سخت را آسان می نماید. تمامی این نقشه ها به وسیله ی یک جستجوی ساده در دسترس همگان هستند.

نقشه ی اجزای اینترنتی و کابل های موجود زیر آب دریا و اقیانوس ها

شرکت Telegeography یک نقشه را منتشر کرده است که کابل های زیرآب که در زیر دریا ها و اقیانوس ها هستند  را نشان می دهند. شما با کلیک کردن بر روی  اجزای نقشه می توانید از مالکیت و آن کابل ها و از اینکه به کدامین کشورها متصل هستند اطلاع پیدا کنید.

نقشه ی اشیاء مختلف که تاکنون به فضا فرستاده شده اند

دانشجویان دانشگاه تکزاس یک نقشه ی سه بعدی از راکت ها و ماهواره ها که دور مدار زمین درحال چرخش هستند را تهیه و منتشر کرده اند.

نقشه ی اینترنت موبایل

در این نقشه بیش از ۲۸۰ میلیون توییت به وسیله ی تلفن های همراه ارسال می شود که این امکان را برای توییتر پدید می آورد که بر اساس کشور های کاربران نقشه ای را تهیه و منتشر کند.

نقشه ی امپراطوری شرکت های کامپیوتری مطرح

یک دانشجوی اسلواکی نقشه ی عجیب در خصوص شرکت های اینترنتی و تاثیرگذار بر روی مردم گذاشته است. این نقشه ی عجیب میزان اهمیت و تاثیرگذاری شرکت ها و وبسایت ها را به نمایش می گذارد. لازم به ذکر است که این نقشه بسیار با جزئیات بوده و در بر گیرنده ی واقعیت و تخیل این دانشجوی اسلواک می باشد.

نقشه ی قدرت و ترافیک سایت ها

این نقشه در سال ۲۰۰۳ منتشر شد که شامل اطلاعات در خصوص ۳۵۰۰ وبسایت و ارتباطات آن ها به یکدیگر را به وسیله ی رنگ ها و نقطه ها نشان داده است که ابعاد نقاط نشان دهنده ی میزان ترافیک سایت ها می باشد.

نقشه ی اینترنت نا امن

در سال ۲۰۱۲ نقشه ی شبکه های اینترنتی ویروسی و نا امن و نیز شبکه هایی که از پسورد امن و قابل اعتماد برخوردار نیستند را منتشر شد که با کمک آن می توان از تعدد شبکه های نا امن و پسورد های غیر قابل اعتماد اطلاع یافت.

نقشه ی حملات سایبری در بین کشورها و تهدیدات موجود

این نقشه توسط شرکت کسپراسکی تهیه و تنظیم گردیده است و شامل اطلاعات، نوع حملات و کشور های مبداء و مقصد حملات سایبری می باشد.

social_share

نام:
ایمیل:
* نظر: