جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۶:۵۶:۵۲
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۷۳۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱
مسئول بهداری سپاه جهرم خبر داد:
40 نفر از کار کنان سپاه جهرم، در یک عمل خداپسندانه، با حضور در مرکز انتقال خون شهرستان، خون خود را به بیماران نیازمند، اهداء نمودند.
به گزارش تنویر جهرم، سروان محسن صادقی، مسئول بهداری سپاه جهرم، از شرکت 40 نفر از کارکنان آن ناحیه، در عمل خداپسندانه ی اهداء خون، به بیماران نیازمند، خبر داد.

وی با بیان این مطلب که کارکنان سپاه جهرم، در طول سال و به مناسبتهای مختلف، 2 بار در مرکز انتقال خون شهرستان، حاضر شده و خون خود را به بیماران نیازمند، اهداء می کنند، از مسئولین و کارکنان سازمان انتقال خون جهرم، به خاطر همکاریهای لازم، قدردانی نمود.

مسئول بهداری سپاه جهرم تصریح کرد، نیروی مقاومت بسیج، در تمامی عرصه ها پیشرو و پیش قدم بوده و الگوی مناسبی برای سایر نهادها است، همانطور که در زمان گذشته، با همکاری بسیجیان سراسر کشور، طرحهای واکسیناسیون عمومی کشوری، به جهت ریشه کن نمودن بیماریهایی مانند فلج اطفال، سرخک، سرخچه و غیره، صورت گرفت.

صادقی افزود: امروز نیز با توجه به پیشرفت علم پزشکی و تولید فراورده های خونی مختلف، برای درمان  بیماران، پاسداران و بسیجیان شهرستان جهرم، با اهداء خون خود، به یاری بیماران نیازمند و جامعه ی پزشکی کشور می شتابند.

نام:
ایمیل:
* نظر: