جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۹:۵۷:۰۱
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۷۳۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹
مسئول مرکز رشد، فن آوری و توسعه خلاقیت بسیج جهرم خبر داد:
احسان شعبانپور، از استقبال مسئولین، دانشجویان و مردم شهرستان، از برپائی نمایشگاه سخت افزاری و نرم افزاری توانمندیهای بسیجیان، در هفته پژوهش گفت.
به گزارش تنویر جهرم، احسان شعبانپور، مسئول مرکز رشد، فن آوری و توسعه ی خلاقیت بسیج جهرم، با بیان برپائی نمایشگاه "جهادگران دانش و فن آوری"، در راستای اقتصاد مقاومتی، از استقبال و بازدید مسئولین، دانشجویان و اقشار مختلف مردم شهرستان، از این نمایشگاه، که به مناسبت هفته پژوهش، از 25 لغایت 30 آذر ماه، به مدت 5 روز، در تالار علامه امینی، برپا گردیده بود، خبر داد.

برپائی نمایشگاه جهادگران دانش و فن آوری بسیج

وی با بیان اهمیت رشد علم و فن آوری و توجه سازمان بسیج، به این مقوله، عنوان داشت: نمایشگاه" جهادگران دانش و فن آوری بسیج"، گوشه ای از توانمندیهای مخترعین و مبتکرین بسیجی جهرمی در عرصه ی تکنولوژی بود که در هفته پژوهش، به نمایش گذاشته شد.

وی با اشاره به هماهنگی و همکاری مرکز رشد و فن آوری جهرم و مدیریت توسعه ی سلامت دانشگاه علوم پزشکی، تصریح کرد: بیش از 50 عنوان اختراع و ابتکار در معرض دید عموم، در این نمایشگاه، قرار گرفته است.

برپائی نمایشگاه جهادگران دانش و فن آوری بسیج

وی افزود: تعدادی اختراع  و ابتکار با ثبت بین المللی،  نیز در این نمایشگاه در معرض دید عموم، قرار گرفته است.

شعبانپور بیان داشت: در کنار برگزاری نمایشگاه، کارگاههایی به منظور ارتباط مراکز و صنعت تشکیل، و تعدادی از دست آوردها، به صنایع بزرگ و کوچک، معرفی شدند.

مسئول مرکز رشد بسیج اظهار نمود: نمایشگاه جهادگران دانش و فن آوری، شامل بخشهای نرم افزار، از جمله، تولید بازیهای رایانه ای، نرم افزارهای دینی و اعتقادی، نرم افزارهای آموزشی رباتیک، نرم افزار آزمون ساز، نرم افزار آرمان شهر و دیگر نرم افزارها، بوده است.

برپائی نمایشگاه جهادگران دانش و فن آوری بسیج

 وی در ادامه گفت: بخش سخت افزاری نمایشگاه، شامل، انواع اختراعات و ابتکارات، آیفونهای تصویری هوشمند، رباط نگهبان، دستگاه کاهنده ی مصرف آب، فلاش تانک هوشمند، کنترل هوشمند وسایل برقی، کواد کوپتر و غیره بود که با استقبال خوب عموم، مواجه شد.

شعبانپور افزود: اغلب این اختراعات و ابتکارات، توسط بسیجیان پایگاه مقاومت ذکرالله، ساخته شده است.

مسئول مرکز رشد، فن آوری و توسعه ی خلاقیت بسیج اظهار نمود: در پایان این نمایشگاه، از تعدادی از مسئولین و بسیجیان مخترع و مبتکر، با دریافت لوح یادبود، از دستان آیت الله دژکام، امام جمعه شهرستان، تقدیر به عمل آمد. 

برپائی نمایشگاه جهادگران دانش و فن آوری بسیج
نام:
ایمیل:
* نظر: